خشم اتلتیکویی ها و حمله به پلاک گریزمان در ورزشگاه واندا

خشم اتلتیکویی ها و حمله به پلاک گریزمان در ورزشگاه واندا

سایت رسمی فوتبالی- بعد از آنکه آنتوان گریزمان صدمین بازی اش را با پیراهن اتلتیکومادرید برگزار کرد، پلاکی به نام او در راهروی افسانه های ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید نصب شد.

به گزارش فوتبالی، حالا و پس از جدایی گریزمان از اتلتیکو و انتقالش به بارسلونا، هواداران اتلتیکو دلخوری شان از این بازیکن فرانسوی را برسر این پلاک خالی کردند و با چسباندن برچسبهایی، نام گریزمان را زیر این برچسبها پنهان کردند.

این اتفاق 24 ساعت بعد ازاعلام خبر رسمی انتقال گریزمان از اتلتیکومادرید به بارسلونا رخ داد. البته مشخص نیست که چه کسانی این کار را انجام داده اند و علاوه برچسباندن چندین برچسب برروی نام گریزمان روی این تابلو، این پلاک را هم حسابی کثیف کردند.

البته این اولین باری نیست که پلاکی در راهروی افتخارات اتلتیکومادرید مورد حمله هواداران این تیم قرار می گیرد. تصمیم نصب پلاک برای بازیکنان با درنظر داشتن تعداد بازیهایی که با پیراهن اتلتیکو انجام داده اند، با مخالفت شدید هواداران این تیم روبرو شد؛ چرا که بازیکنان محبوبی مثل فالکائو، اگر چه نتوانستند تا تعداد بازیهایشان برای اتلتیکو را به عدد 100 برسانند ولی حسابی در بین هواداران این تیم محبوب هستند و به اعتقاد این هواداران، نقش پررنگی در تاریخ باشگاه داشتند. تا پیش از این ،پلاک بازیکنانی مثل تیبو کورتوا، اوگو سانچس و سرخیو آگوئرو نیز مورد حمله قرارگرفته بود.

گریزمان درطول دوران حضورش در باشگاه مادریدی مجموعا 257 بازی با پیراهن سفید و قرمز اتلتیکو برگزار کرد.

6363