خشم مدیربرنامه کوتینیو: کاش بارسا واقعیت را بگوید

خشم مدیربرنامه کوتینیو: کاش بارسا واقعیت را بگوید

سایت رسمی فوتبالی- کیا جورابچیان، مدیر برنامه های فیلیپه کوتینیو در گفتگو با RMC از رفتار دوگانه و حرفهای متناقض مدیران باشگاه بارسلونا خبر داد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که مدیران باشگاه بارسلونا قصددارند تا فیلیپه کوتینیو را به تیم دیگری واگذار کنند اما به شیوه عجیب و خاصی رفتار می کنند. طبق گفته آقای جورابچیان، پپ سگورا، مدیر فوتبالی بارسلونا با قاطعیت به او گفته که کوتینیو فروشی نیست. جولیانو برتولوچی، یکی دیگر از مدیربرنامه های کوتینیو دراین رابطه گفت:« هفته گذشته بود که آقای سگورا به من گفت که کوتینیو فروشی نیست.» و حالا آقای جورابچیان گفته:«رئیس باشگاه بارسا هم هفته گذشته و در شهر بارسلونا همین را به من گفت و تاکید داشت که قصد فروش کوتینیو به هیچ تیمی را ندارند. طبق همین صحبت ها ما تصمیم گرفتیم که نگاهی به بازار نداشته باشیم و به همین خاطر هم هست که درحال حاضر کوتینیو پیشنهادی ندارد.»

اما جالب اینجاست که آقای جورابچیان اعلام کرده که آندره کوری، مسئول ورزشی بارسلونا در آمریکای جنوبی، در تلاش است تا کوتینیو را به عنوان بخشی از وجه خرید نیمار به باشگاه پاری سن ژرمن بفرستد. جورابچیان دراین باره گفت:« اینکه آندره کوری برخلاف صحبتهای مدیران بارسا رفتار می کند و ما را تحت فشار می گذارد تا کوتینیو به عنوان بخشی از وجه خرید نیمار به پی.اس.جی برود جالب است. من در طول این مدت سکوت کردم ولی به مقامات باشگاه بارسلونا اجازه نمی دهم که در مورد کوتینیو دروغ بگویند؛ آنها باید حقیقت را بگویند. اگر می خواهند که کوتینیو برود، باید این را بگویند. من و کوتینیو هم با هم تصمیم خواهیم گرفت که بهترین مسیر برای او رو به آینده کدام است.»

جولیانو برتولوچی، دیگر مدیربرنامه کوتینیو گفته:« پیراهن شماره 7 بارسا برای گریزمان خواهد شد؟ اگر کوتینیو در بارسا بماند، پیراهن شماره 7 همچنان دراختیار او خواهد بود. او و گریزمان می توانند هردو درکنار هم در بارسلونا بازی کنند.»

6363