فرکی: نمی‌دانیم برگزار نکردن اردوی خارجی قانون بود یا سلیقه؟/ 14 بازیکن را از دست دادیم

فرکی: نمی‌دانیم برگزار نکردن اردوی خارجی قانون بود یا سلیقه؟/ 14 بازیکن را از دست دادیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: قبلا اعلام شد که تیم‌ها به اردوی خارجی نروند اما نمی‌دانیم که برگزار نکردن اردوی خارجی قانون بود یا سلیقه؟ 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حسین فرکی پس از شکست 3 بر صفر مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود این اولین آزمایش جدی ما بود بعد از سه هفته تمرین که دو هفته آن بدنسازی بود ویک هفته هم کارهای گروهی و ترکیبی را مرور کردیم. هفته گذشته هم با سرخپوشان لیگ یکی بازی کردیم و این مسابقه هم فرصت خوبی بود تا بدانیم بازیکنان ما چه شرایطی دارند. بازیکنان ما 60 تا 70 دقیقه در میدان بودند و در 20 دقیقه آخر هم از بازیکنان دیگر استفاده کردیم. از این بازی نهایت استفاده را کردیم و جدا از نتیجه، ما بازی خوبی انجام دادیم و 6 بازیکن اصلی ما هم نبودند و فکر می کنم این بازی دستاوردهای خوبی برای ما داشت.

وی در مورد برگزاری اردوی بروجرد گفت: ما کارمان را دیر شروع کردیم زیرا بازیکنان مان به توافق نرسیده بودند ولی بعد از وقفه 10 روزه کارمان را خوب جلو بردیم و باید از باشگاه هم تشکر کنیم.  التبه ما پیش بینی دو اردو را داشتیم که اردوی اول را از دست دادیم و اردوی دوم را هم ترجیح دادیم در کشور خودمان باشد زیرا اعلام شده بود که تیم ها کمتر به اردوی خارجی بروند نمی دانم قانون بود یا سلیقه ما را از این مساله دور کردند اما تیم های دیگر به اردوی خارجی رفتند و آزاد هستند اما ما شرایطش را نداشتیم و نظر هم نداشتیم و در داخل کشور اردو می زنیم از 29 تا 4 و 5 مرداد اردو در بروجرد داریم و برای تیم هایی هم که به خارج کشور رفتند آرزوی موفقیت میکنیم.

فرکی در مورد جدایی بسیاری از بازیکنان تیم پیکان گفت: جدایی و ریزش بازیکنان کار ما را سخت کرد و ما 14 بازیکن را از دست دادیم ولی به جای آنها 9 بازیکن جذب کردیم که آنها برای هماهنگی به زمان نیاز دارند البته به همین دلیل هم اردو برگزار می کنیم زیرا یکی از اهداف ما در این اردو این است که بازیکنان بایکدیگر از نظر فیزیکی و کلامی باهم ارتباط داشته باشند. بازیکنانی که جذب کردیم از نظر افکار وخصوصیات اخلاقی شبیه بهم هستند و آنها تا شروع لیگ برای مسابقات آماده می شوند. 

4344