دلیل بازگشت زیدان به اروپا مشخص شد: فوت برادرش

دلیل بازگشت زیدان به اروپا مشخص شد: فوت برادرش

سایت رسمی فوتبالی-  باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یکی از برادران زین الدین زیدان به نام فرید از دنیا رفته و سرمربی فرانسوی رئال به همین خاطر اردوی این تیم در مونترئال کانادا را ترک کرده و به اروپا بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رئال در بیانیه ای که عصر روز شنبه منتشر کرد، از درگذشت فرید زیدان، دومین برادر زین الدین زیدان خبر داد. گویا فرید زیدان درنبرد با بیماری سرطان که مدتها با آن درگیر بود، از دنیا رفته است.

در این بیانیه می خوانیم:« تمام اعضای اصلی رئال مادرید قبل از جلسه تمرینی تیم در مونترئال به خاطر درگذشت فرید زیدان، برادر سرمربی تیممان، زین الدین زیدان، یک دقیقه سکوت کردند.»

روز گذشته زمانی که زیدان اردوی تیم را همراه با همسرش ورونیک ترک کرد و به اروپا بازگشت، بازیکنان تیم درک کردند که حتما اتفاق غیرمنتظره ای رخ داده است. زیدان بلافاصله خودش را از کانادا به اروپا رساند تا در کنار خانواده اش باشد و از آن زمان بتونی، دستیار زیدان، تمرینات تیم را هدایت می کند.

منابع آگاه اعلام کردند که زیدان خیلی زود مجددا به کانادا بازخواهد گشت و به احتمال قریب به یقین قبل از اولین بازی تیمش در اردوی پیش فصل که مصاف رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ خواهد بود و بامداد روز 21 جولای برگزار خواهد شد به اردوی رئالی ها ملحق خواهد شد.

6363