سولشر: منچستریونایتد به جایگاه خود بازخواهد گشت

سولشر: منچستریونایتد به جایگاه خود بازخواهد گشت

سایت رسمی فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، باور دارد که هیچ دلیل وجود ندارد که این تیم نتواند به جایگاه واقعی خود در فوتبال انگلیس و اروپا بازگردد.

به گزارش فوتبالی، بیش از دو دهه حضور الکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد باعث شد که این تیم به عنوان یکی از بهترین تیم های اروپا معرفی شود. فرگوسن با یونایتد 13 قهرمانی لیگ برتر، 5 قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی لیگ قهرمانان در سال های 1999 و 2008 به دست آورد. این باشگاه پس از جدایی فرگوسن در سال 2013 با مشکلات بسیاری روبرو شد. دیوید مویس، لوییس فن خال و ژوزه مورینیو همگی روی نیمکت اولدترافورد نشستند اما نتوانستند افتخارات فرگوسن را تکرار کنند. اما سولشر که پس از اخراج مورینیو هدایت این تیم را بر عهده گرفت، تاکید دارد که آنها آماده بازگشت به روزهای طلایی خود هستند. 

او در این باره گفت: " ما بدون شک می توانیم به جایگاهی که به آن تعلق داریم، بازگردیم. در راه ساختن تیمی جدید هستیم. کادر فنی جدیدی داریم و من بسیار به این باشگاه و این پروژه باور دارم. سرمربیگری در این باشگاه فوق العاده است. من هرگز افتخار بازی در کنار برایان رابسون را نداشتم اما ما به بازیکنی مانند او در این تیم نیاز داریم. البته که در انتظار بازیکنان جوان هستیم چون بازیکنان هیجان انگیز بسیاری داریم و اطمینان دارم که در سال های پیش رو بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد. چند بازیکن باتجربه نیز داریم که هنوز چند سال دیگر برای حضور در میدان فرصت دارند. "

یونایتد در اولین دیدار خود در لیگ برتر باید به مصاف تیم چلسی برود. 

1070