عمارت لاکچری و 12 میلیون یورویی راموس به زودی آماده می‌شود

عمارت لاکچری و 12 میلیون یورویی راموس به زودی آماده می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا آماده اقامت در خانه جدیدش به همراه همسرش پیلار روبیو و فرزندانش جونیور، مارکو و آلخاندرو می شود.

به گزارش فوتبالی، راموس و همسرش در ژولای 2017 یک زمین را در منطقه لامورالخا در مادرید با پرداخت 1.5 میلیون یورو خریدند که البته ارزش واقعی این زمین سه میلیون یورو بود اما به علت مشکلات برای کسب مجوز ساخت و ساز، قیمت آن کاهش پیدا کرده بود. راموس این زمین را خرید و شروع به ساخت و ساز کرد و بعد از کسب مجوزها یک آپارتمان چهار طبقه ساخت.

این خانه به زودی اماده می شود تا راموس و خانواده اش زندگی دوباره ای را آغاز کنند. این خانه که در محله لاکچری شهر مادرید قرار گرفته 2800 متر مربع مساحت دارد که ساختمان مسکونی آن چهار طبقه است و در 600 متر مربع مساحت ساخته شده است. گاراژ، پنج اتاق خواب، چهار سرویس بهداشتی، یک سالن بزرگ، یک اشپزخانه بزرگ، یک سالن ناهارخوری اصلی و یک سالن ناهارخوری کمکی، یک دفتر کار، یک استودیو، یک استخر با 12 متر طول و شش متر عرض در این عمارت ساخته شده است. 

کاپیتان رئال مادرید مناقصه این عمارت را خریده و به نظر می رسد که سود خوبی عایدش شده چرا که ساختمان جدید  پس از تکمیل شدن بیش از دوازده میلیون یورو می ارزد.