تمسخر ترامپ در برنامه تلویزیونی با حضور دو ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا

تمسخر ترامپ در برنامه تلویزیونی با حضور دو ستاره  تیم فوتبال زنان آمریکا

سایت رسمی فوتبالی - قهرمانی امریکا در جام جهانی فوتبال زنان بی حاشیه نبود. برخی از ستارگان این تیم نظیر مگان رپینو و الکس مورگان اعلام کردند که در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به کاخ سفید نمی روند.

به گزارش فوتبالی، بعضی از  ستارگان تیم فوتبال زنان آمریکا اعلام کرده اند که در اعتراض به ترامپ به کاخ سفید نخواهند رفت. در این شرایط شوخی با رئیس جمهور آمریکا به برنامه های تلویزیونی هم کشیده شد. جیمی کیمل، کمدین سرشناس و محبوب آمریکایی از مورگان و رپینو به برنامه اش دعوت کرد و یک حرکت جالب انجام داد تا به نوعی این دو بدون رفتن به کاخ سفید، تجربه حضور در این مکان را بدست بیاورند.

کیمل لباس پیشخدمت های کاخ سفید را تن چند تن از عوامل برنامه کرد و از آنها خواست که مقدار زیادی ناگت را در اختیار دو ستاره تیم فوتبال زنان قرار بدهند تا به نوعی اقدامات اخیر ترامپ را مورد تمسخر قرار بدهد.

دونالد ترامپ زمانی که تیم های کلمسون تایگرز و داکوتا که قهرمان های لیگ دانشجویی بود را دعوت کرد، به عنوان پذیرایی فست فود در اختیارشان قرار داد و کیمل هم برای این که این اقدام رئیس جمهور آمریکا را مسخره کند، پنج هزار ناگت به مورگان و رپینو داد تا حسابی مهمانان برنامه اش را به خنده بیاندازد و به وجد بیاورد.