کاپیتان زنان آمریکا در انتخابات می‌تواند ترامپ را شکست دهد!

کاپیتان زنان آمریکا در انتخابات می‌تواند ترامپ را شکست دهد!

سایت رسمی فوتبالی - محبوبیت مگان رپینو کاپیتان تیم زنان آمریکا در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است. صحبت های او در نیویورک پس از قهرمانی جام جهانی زنان میلیون ها بازدید در یوتیوب داشته است و از سویی خبر پاسخ منفی او به حضور در کاخ سفید و درگیری های مداوم با دونالد ترامپ یک بحث جدی را در آمریکا ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، یک شرکت تحقیقاتی آمریکایی به نام "پابلیک پالیسی پولینگ" در یک نظرسنجی تلفنی از 600 فرد مختلف سوالات مختلفی در مورد انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر 2020 پرسیده است. در این نظرسنجی، مگان رپینو با 43 درصد آرا بالاتر از دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی با 41 درصد آرا قرار گرفته است. از سویی 17 درصد هم گفته اند که اگر قرار باشد بین این دو یکی را انتخاب کنند، فعلا مردد هستند و تصمیمی نگرفته اند.

در این نظرسنجی 53 درصد با فعالیت های ترامپ تا کنون مخالفت کرده اند و 43 درصد  از عملکرد وی رضایت دارند. از میان افرادی که بین رپینو و ترامپ مردد هستند، 58 درصد به هیلاری کلینتون رای می دهند و از این افراد فقط 8 درصد از کار ترامپ تا کنون رضایت داشته اند.

البته بعید است که کاپیتان تیم زنان آمریکا بخواهد این قدر زود وارد کارزار سیاست شود و در انتخابات شرکت کند اما با این وجود این همه نظر مثبت نسبت به او جالب به نظر می رسد.