مدیرعامل اتلتیکو: علیه گریزمان و بارسلونا مدرک داریم

مدیرعامل اتلتیکو: علیه گریزمان و بارسلونا مدرک داریم

سایت رسمی فوتبالی - انریکه سرسو، مدیرعامل باشگاه اتلتیکو مادرید، مدعی شد که این تیم مدارکی علیه بارسلونا دارد که نشان می دهد توافق آنها با آنتوان گریزمان پیش از کاهش بند فسخ او به 120 میلیون یورو بوده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسا روز گذشته تایید کرد که قراردادی 5 ساله با گریزمان به امضا رسانده و برای رسیدن به این هدف بند فسخ 120 میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت کرده است. این اتفاق درگیری طولانی گریزمان و بارسا را به پایان رساند تا سرانجام یک سال پس از روزهای جنجالی تابستان 2018، مهاجم فرانسوی از اتلتیکو جدا شده و رسما به بارسا بپیوندد. این بازیکن پیش از پایان فصل 19 - 2018 اعلام کرد که قصد دارد از اتلتیکو جدا شود و به نیوکمپ برود. با این حال مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید مدعی شده اند که گریزمان در زمانی پیش از اول جولای با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است. این موضوع اهمیت بسیاری دارد چرا که در این تاریخ بند فسخ این بازیکن از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا می کند. سرسو در این باره به RAC1 گفت: " باشگاه اتلتیکو مادرید بیانیه ای در این خصوص منتشر کرده چرا که مدارکی در این باره وجود دارد. ما باید آنها را به خوبی بررسی کنیم و بدون شک خواهان دریافت مبلغ کاملی که درست است، هستیم. "

بارسلونا هنوز واکنشی به این ادعا نشان نداده است. مدیرعامل اتلتیکو از گریزمان که پیش از این جدایی خود را از این تیم اعلام کرده بود نیز بسیار ناراحت است. او در این باره اضافه کرد: " من از رفتار و عملکرد او بسیار ناراحت و ناامید شدم. او می خواست از این تیم جدا شود اما تا لحظه آخر ما را در جریان تصمیم خود قرار نداد. "

1070