گریزمان: با تمام وجود از پیراهن بارسا دفاع می‌کنم

گریزمان: با تمام وجود از پیراهن بارسا دفاع می‌کنم

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان، خرید جدید فرانسوی باشگاه بارسلونا، معتقد است که در زمان درستی تصمیم به انتقال به این تیم گرفته و آماده است تا با تمام وجود از این پیراهن دفاع کند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن پس از این که باشگاه بارسلونا بندد فسخ 120 میلیون یورویی او را پرداخت کرد، قراردادی 5 ساله با این تیم به امضا رساند. گریزمان در تابستان 2018 نیز در آستانه پیوستن به بارسا بود اما در جریان یک مستند تلویزیونی اعلام کرد که قصد دارد یک فصل دیگر نیز در اتلتیکو مادرید بماند. این مهاجم 28 ساله کمی بعد قرارداد جدیدی با اتلتیکو به امضا رساند اما رسانه ها در نیم فصل دوم سال گذشته اعلام کردند که این بازیکن همچنان به انتقال به بارسلونا امیدوار است. گریزمان در ویدیویی که در صفحه رسمی توییتر باشگاه بارسلونا منتشر شد، گفت: " وقتی پسربچه بودم، پدرم به من یاد داد که تنها قطارها تنها یک بار نمی آیند و بیشتر از آن فرصت سوار شدن به آنها را داریم. حالا زمان این بود که چالش جدید حضور در یک مقصد جدید را بپذیرم. در نهایت راه ما با هم یکی شد. با تمام وجود از پیراهن بارسلونا دفاع می کنم. این زمان ماست. "

اتلتیکو مادرید از انتقال این بازیکن به بارسلونا چندان راضی نیست و تصمیم دارد به صورت جدی علیه بارسلونا اقدامات قانونی را انجام دهد. آنها معتقد هستند که قهرمان لالیگا پیش از پایان فصل و بدون اطلاع باشگاه با بازیکن به توافق رسیده است. 

1070