تشکر آتالانتا از میلان و اینتر

تشکر آتالانتا از میلان و اینتر

سایت رسمی فوتبالی – باشگاه آتالانتا از دو باشگاه میلان و اینتر تشکر کرده است که اجازه داده‌اند بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شود.

ورزشگاه خانگی آتالانتا قادر به میزبانی از لیگ قهرمانان نیست چون استانداردهای یوفا را رعایت نکرده است. حالا باشگاه میلان هم سرانجام با برگزاری این دیدارها در سن‌سیرو موافقت کرده است. شهر برگامو که آتالانتا در آن واقع است، با میلان 45 کیلومتر فاصله دارد.

الخاندرو گومز، کاپیتان آتالانتا در اینستاگرام از این دو باشگاه تشکر کرده، و آنتونیو پرکاسی، رییس باشگاه هم در بیانیه‌ای آورده است: «می‌خواهم هم شخصا و هم از طرف باشگاه آتالانتا برگاماسکا کالچو، از اف‌سی اینترناتسیوناله و آث میلان و مالکانشان تشکر کنم که این فرصت عالی را در اختیار ما قرار دادند.

این که بتوانیم در اولین دوره حضورمان در لیگ قهرمانان در ورزشگاه جوزپه مئاتزا بازی کنیم باعث خوشحالی ما و مایه غرور ماست.

از باشگاه ساسوئولو و مالکانشان، و همچنین شهر رجیو امیلیا هم تشکر می‌کنیم. در دو فصل گذشته آنها دوستانه با ما رفتار کرده‌اند و به ما فرصت بازی در لیگ اروپا را در ورزشگاه ماپی داده‌اند و همیشه کاری کرده‌اند که آن‌جا را خانه خود بدانیم.»

8444