احتمال انتقال دنی آلوز به سیتی و همکاری دوباره با پپ

احتمال انتقال دنی آلوز به سیتی و همکاری دوباره با پپ

سایت رسمی فوتبالی- دنی آلوز مدافع باتجربه و موفق فوتبال برزیل این روزها در فوتبال اروپا به دنبال تیم جدیدی است. البته با توجه به آمادگی بالای فیزیکی این بازیکن 36 ساله و بازیهای فوق العاده اش در رقابتهای کوپا آمه ریکا، مشتری برای او کم نیست.

به گزارش فوتبالی، حالا باشگاه منچسترسیتی هم به جمع مشتریان دنی آلوز اضافه شده است. سران باشگاه سیتی تمایل زیادی به جذب این مدافع برزیلی دارند؛ چرا که می توانند او را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به خدمت گرفته و به رختکن تیمشان منتقل کنند. البته آنها زمانی که بتوانند دانیلو را به تیم دیگری واگذار کنند برای جذب آلوز دست به کار خواهند شد. گواردیولا سرمربی سیتی در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری بارسلونا سابقه همکاری با دانی آلوز را داشته و حالا این امکان وجود دارد که این استاد و شاگرد بعد از چند سال، این بار در انگلیس دوباره با هم همکار شوند؛ آن هم در تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر.

قرارداد دانی آلوز با پاری سن ژرمن در روز 30 ژوئن به پایان رسید و او هنوز اعلام نکرده که فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد. در طول هفته های اخیر آلوز با تیم ملی برزیل در رقابتهای کوپا آمه ریکا حضور داشت و علاوه بر فتح عنوان قهرمانی در این تورنمنت، عنوان بهترین بازیکن کوپا آمه ریکا را هم به خود اختصاص داد.

آلوز سالها پیش از تیم بائیای برزیل به فوتبال اروپا منتقل شد؛ در ابتدا پیراهن سویا را به تن کرد و سپس به بارسلونا پیوست. پس از آن به یوونتوس نقل مکان کرد و سالهای اخیر برای پاری سن ژرمن بازی می کرد. حالا این احتمال وجود دارد که فاز پایانی فوتبال آلوز در لیگ برتر انگلیس رقم بخورد و او بار دیگر زیرنظر پپ گواردیولا ماه های پایانی فوتبالی اش را سپری کند.

6363