خداحافظی پیتر کراوچ با دنیای فوتبال درسن 38 سالگی

خداحافظی پیتر کراوچ با دنیای فوتبال درسن 38 سالگی

سایت رسمی فوتبالی- پیتر کراوچ ستاره انگلیسی دنیای فوتبال در سن 38 سالگی تصمیم به آویزان کردن کفش هایش گرفته است.

به گزارش فوتبالی، کراوچ، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه های لیورپول و تاتنهام پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا سن 40 سالگی فوتبالش را ادامه دهد ولی حالا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

او حالا به صورت رسمی خبر خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد. کرواچ که به خاطر قد بلندش حسابی جلب توجه می کرد، سالها در فوتبال انگلیس و در باشگاه های مختلفی بازی می کردو تجربه حضور در دو جام جهانی (2006 و 2010) را در کارنامه فوتبال ملی اش می بیند.

پیتر کراوچ در ستون ویژه اش در روزنامه دیلی میل نوشت:« من 23 سال خودم را برای چنین لحظه ای آماده می کردم ولی الان که این لحظه رسیده، تازه متوجه می شوی که اصلا نمی توانی خودت را برایش آماده کنی. حالا زمان آن رسیده که خودم را "فوتبالیست سابق" بدانم. این سفر حیرت آور که از شانزده سالگی آغازش کرده بودم به سر رسیده. رویایم این بود که تا 40 سالگی بازی کنم و برای همین گفتن واژه"بازنشستگی" کمی ترسناک است. پذیرش اینکه بعد از سالها حضور درترکیب اصلی تیمت ، به جایگاهی برسی که حضورت در زمین به 10 تا 15 دقیقه خلاصه می شود، خیلی سخت است.»

کراوچ ادامه داد:« من در ژآنویه 39 ساله خواهم شد ولی از نظر فیزیکی آماده ام و می توانستم فوتبالم را ادامه دهم. ولی دلم نمی خواست کسی باشم که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.»

کراوچ اولین قرارداد رسمی فوتبالی اش را در سال 1998 با تاتنهام امضا کرد و دو سال بعد قبل ازانجام اولین بازی رسمی اش این تیم را ترک کرد و مجددا در سال 2009 به تاتنهام بازگشت. او در طول دوران اول حضورش درتاتنهام به صورت قرضی به تیمهای مختلفی واگذار شد. بعد از آن او به کوئینزپارک رنجرز رفت و پس از آن پیراهن تیمهای پورتسموث، نوورویچ و ساوتهمپتون را به تن کرد و بعد از آن سه سال در لیورپول توپ زد. ودر نهایت بعد از حضور درتیمهای پورثسموت، تاتنهام،استوک و برنلی تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت

6363