فوری/ حضور وکلای گریزمان درسازمان لالیگا برای پرداخت وجه انتقالش به بارسا

فوری/ حضور وکلای گریزمان درسازمان لالیگا برای پرداخت وجه انتقالش به بارسا

سایت رسمی فوتبالی- شمارش معکوس برای انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا آغاز شده است. به نظر می رسد که بعد از یک ماه و نیم و از زمانی که گریزمان رسما با باشگاه اتلتیکو خداحافظی کرد، حالا سرنوشت او به صورت رسمی درحال رقم خوردن است. وکیل آنتوان گریزمان حالا وارد مقر لالیگا شده تا مبلغ 120 میلیون یورویی که در بند جدایی زودهنگامش درقرارداد با اتلتیکو ذکر شده است بپردازد و بدین ترتیب او بازیکن آزاد خواهد شد.

بلافاصله بعد از آن باشگاه بارسلونا خبر خرید گریزمان برای 5 فصل را اعلام خواهد کرد و بدین ترتیب به جنجالی دو ساله پایان داده خواهد شد. روز 14 ماه می بود که آنتوان گریزمان اعلام کرد که با اتمام فصل اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد. اتلتیکو دومین باشگاه حرفه ای کارنامه ورزشی گریزمان بعد از رئال سوسیداد بود. این ستاره فرانسوی بعد از رد پیشنهاد چندین تیم فرانسوی در سنین نوجوانی به سوسیداد پیوست و در آکادمی فوتبال این باشگاه رشد و پرورش یافت.

انتظار می رود که باشگاه بارسلونا تا ساعاتی دیگر خبر خرید آنتوان گریزمان را به صورت رسمی اعلام کندو آنها آماده اند تا مراسم معارفه گریزمان را در روز یکشنبه در نوکمپ برگزار کنند. طبق اخبار منتشره، این مراسم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و دلیل آن هم این است که تعمیراتی در برخی از بخشهای نوکمپ در جریان است.

6363