امروز کار تمام است؛ پایان جنجال اتلتیکو وبارسا برسر گریزمان

امروز کار تمام است؛ پایان جنجال اتلتیکو وبارسا برسر گریزمان

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که پرونده جنجالی انتقال آنتوان گریزمان به باشگاه بارسلونا امروز بسته خواهد شد. آنتوان که روز بیست و یکم مارس 28 ساله شد، تا ساعاتی دیگر بازیکن جدید بارسلونا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب او می تواند به آرزویش برای پوشیدن پیراهن بارسلونا که یک سال آن را به تاخیر انداخته بود جامه عمل بپوشاند. یک سال پیش او در آستانه انتقال به نوکمپ قرار داشت ولی از تصمیمش پشیمان شد و در اتلتیکومادرید ماند و حالا درانتظار نهایی شدن این انتقال است و به نظر می رسد که تا ساعاتی دیگر این پرونده پرفرازو نشیب بسته خواهد شد.

باشگاه بارسلونا برنامه های خاصی برای پرداخت 120 میلیون یوروی ذکر شده دربند جدایی زودهنگام گریزمان به باشگاه اتلتیکو دارد. این بازیکن فرانسوی یک سال پیش قراردادش را با اتلتیکو تا سال 2023 تمدید کرده بود و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، امروز یک نفر به نمایندگی از آنتوان گریزمان، که احتمال سوان کاریان، وکیل او خواهد بود به مقر سازمان لالیگا خواهد رفت و تمام مدارک ارائه شده توسط بارسلونا و مبلغ 120 میلیون یورو را به این سازمان تقدیم خواهد کرد. جالب اینجاست که نماینده ای از بارسلونا در این اقدام او را همراهی نخواهد کرد.

روزنامه اکیپ پنجشنبه شب اعلام کرد که این مبلغ 120 میلیون یورو پرداخت شده است ولی مقامات بارسلوناسریعا چنین اقدامی را تکذیب کردند. البته تا زمانی که مقامات لالیگا پرداخت این مبلغ را تائید نکنند، باشگاه بارسلونا خبر رسمی خرید گریزمان را اعلام نخواهد کرد. البته همه چیز آماده است تا پس از تائید سازمان لالیگا، خبر رسمی خرید انتقال گریزمان از سوی بارسا اعلام شود وبه نظر می رسد که خاویر تباس رئیس لالیگا امروز این پرونده پرفرازونشیب را تمام کند.

قرار براین است که گریزمان قراردادی 5 ساله را با بارسا امضا کند که تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت. مبلغ ذکر شده در جدایی زودهنگام او مبلغ بالایی خواهد بود و بلافاصله بعد از قطعی شدن این انتقال، او سوار بر هواپیما به بارسلونا خواهد رفت. دیروز سی امین روز تعطیلات تابستانی گریزمان بود و شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او روز دوشنبه قرارداد جدیدش را با بارسا امضا خواهد کرد.

بارسایی ها حالا آماده اند تا دومین خرید بزرگشان برای فصل 20-2019 را قطعی کنند . البته آنها هنوز تاریخ رسمی و قطعی برگزاری مراسم معارفه گریزمان را مشخص نکرده اند و همه چیز بستگی به زمان اعلام رسمی خبر انتقال او دارد. تیم والورده اولین جلسه تمرینی اش را روز دوشنبه 15 جولای در شهرک ورزشی والدبباس انجام خواهد داد و بازیکنان این تیم روز یکشنبه تستهای پزشکی را پشت سرخواهند گذاشت.

 بدین ترتیب وبا قطعی شدن این انتقال، گریزمان سومین خرید گران قیمت تاریخ باشگاه بارسلونا خواهد شد. تنها عثمان دمبله با قراردادی 120+15 میلیون یورویی و فیلیپه کوتینیو با قراردادی 105+20 میلیون یورویی در جایگاه هایی بالاتر از گریزمان قرار خواهند گرفت.

6363