آبرئو بیخیال نمی شود؛ بوستون، تیم بیست و نهم آبرئوی 42 ساله

آبرئو بیخیال نمی شود؛ بوستون، تیم بیست و نهم آبرئوی 42 ساله

سایت رسمی فوتبالی- سباستین آبرئو، ستاره سابق تیم ملی اروگوئه قصد جدایی از دنیای فوتبال را ندارد. او که چند ماه پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود و حتی هدایت تیم سانتا تکلای السالوادور را عهده دار شده و با این تیم به قهرمانی رسیده بود، با تجدید نظر در تصمیمش دوباره به دنیای فوتبال بازگشته است.

به گزارش فوتبالی، آبرئو در سن 42 سالگی اخیرا قراردادی را با تیم بوستون ریور امضا کرده و بدین ترتیب ، این باشگاه بیست و نهمین تیم این بازیکن اروگوئه ای خواهد بود. این گونه رکورد فوتبالی سباستین آبرئو که در کتاب گینس ثبت شده است، ادامه خواهد یافت.

آبرئو که به ال لوکو (به معنی دیوانه) ملقب است، حالا دوباره تصمیم گرفته تا کفشهای فوتبالی اش را به پا کند. البته او در بازی این هفته بوستون ریور مقابل پنیارول به میدان نمی رود و انتظار می رود که به زودی برای تیم جدیدش بازی کند. او قراردادی یک ساله و البته با شرط تمدید برای شش ماه دیگر را به امضا رسانده.

آبرئو با سرسختی و سماجتی که در حضور درزمین چمن دارد، رکورد جالب توجهی را در کتاب گینس به نام خودش ثبت کرده و آن هم رکورد به تن کردن پیراهن 29 تیم باشگاهی است؛ از تیم دفنسور اسپورتینگ و سن لورنزو و دپورتیوو لاکرونیای اسپانیا گرفته تا گرمیو، تکوس، ناسیونل، کروس آسول، آمه ریکا، دورادوس، مونتری، سن لوئیس، تیگرس، ریور پلاته، بیتار، رئال سوسیداد، آریس سالونیکا، بوتافوگو، فیگیرنسه، روساریو سنترال، آئوکاس، سول آمریکا، سانتا تکلا، بانگو، سنترال اسپانیول، پوئرتو مونت، آئوداس ایتالیانو، دپورتس ماگایانس و ریو برانکو و حالا هم او را با پیراهن تیم بوستون ریور، تیمی در لیگ دسته اول اروگوئه خواهیم دید

او اکثر عمر ورزشی اش را در باشگاه های منطقه آمریکای جنوبی بازی کرده و البته سابقه چند فصل حضور در فوتبال اسپانیا را نیز در کارنامه ورزشی اش می بیند.

6363