لغو جلسه تمرینی رئال در کانادا به خاطر توفانهای تندری

لغو جلسه تمرینی رئال در کانادا به خاطر توفانهای تندری

سایت رسمی فوتبالی - قرار براین بود که دومین جلسه تمرینی کاروان رئال مادرید در اردوی تابستانی کانادا، پنجشنبه شب ( به وقت ایران) در مونترئال برگزار شود. اما این جلسه تمرینی به خاطر احتمال وقوع توفان تندری لغو شد. 

به گزارش فوتبالی، طبق قوانین کانادا و آمریکا انجام هرگونه فعالیت در فضای آزاد در هنگام وقوع توفانهای تندری ممنوع است و به همین خطر رئالی ها دومین جلسه تمرینی شان را لغو کردند. اولین جلسه تمرینی رئالی ها هم در شرایطی برگزار شد که شاگردان زیدان مجبور شدند تا به خاطر احتمال وقوع توفان تندری در سالن بدنسازی آکادمی مونترئال ایمپکت به تمرین بپردازند.  

اما طبق پیش بینی هواشناسی امروز جمعه خطر وقوع توفان تندری وجود ندارد و از همین رو رئالی ها در طول روز جمعه دو جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد. اگرچه هوای مونترئال در روز جمعه بارانی نخواهد بود اما آسمان این شهر کاملا ابری پیش بینی شده است.

سال گذشته هم اتفاق مشابهی در میامی برای رئالی ها رخ داده بود و درسال 2013 زمانی که تیم ملی اسپانیا برای آماده سازی برای حضور در جام کنفدراسیون های سال 2013 در میامی آمریکا اردو زده بود، به دلیل وقوع توفان تندری مجبور به لغو چند جلسه تمرینی اش شده بود.