مرگ دروازه بان آرژانتینی به خاطر مهار پنالتی با سینه

مرگ دروازه بان آرژانتینی به خاطر مهار پنالتی با سینه

سایت رسمی فوتبالی- رامون ایسمائیل کرونل، دروازه بان 17 ساله آرژانتینی که ملقب به پیکی بود ، بعد از مهار یک ضربه پنالتی با قفسه سینه اش درگذشت.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق دردناک و تراژدیک سه شنبه شب در پاراخه سان مانوئل در منطقه ای در شمال ایالت سانتافه آرژانتین و در دیدار دو تیم محلی این منطقه رخ داد. این دروازه بان جوان قبل از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

کرونل دروازه بان تیم اونیون د گولوندرینا بود ودیدار تیمش مقابل تیم ویرخن د ایتاتی بعد از آنکه در وقتهای قانونی با تساوی به پایان رسید به ضربات پنالتی کشیده شد. زمانی که یکی از بازیکنان حریف ضربه پنالتی اش را زد، رامون کرونل این ضربه پنالتی را با سینه اش مهار کرد و بلافاصله بعد از برخورد توپ با قفسه سینه اش نقش برزمین شد. یکی از اقوام او در مورد این اتفاق گفت:« رامون پنالتی حریف را با موفقیت مهار کرد و وقتی قصد شادی کردن داشت روی زمین افتاد.»

طبق گفته شواهد ، در آن هنگام آمبولانسی در ورزشگاه نبود ولی مسئولان برگزاری بازی قصد داشتند تا او را با اتومبیل به بیمارستان منتقل کنند. او در مسیر رسیدن به بیمارستان دچار ایست قلبی شد و تلاشها برای احیای قلبی او نتیجه بخش نبود و این دروازه بان 17 ساله جانش را از دست داد.

 6363