پوگبای جدایی طلب، مدل تبلیغاتی پیراهن فصل جدید یونایتد

پوگبای جدایی طلب، مدل تبلیغاتی پیراهن فصل جدید یونایتد

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد از پیراهن طراحی شده برای بازی های خارج از خانه اش رونمایی کرده و نکته ای که دراین راستا جالب توجه به نظر می رسد، حضور پل پوگبا در جمع بازیکنانی است که برای تبلیغ و معرفی پیراهن جدید، آن را به تن کرده اند.

به گزارش فوتبالی،این درحالی است که در هفته های اخیر گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد به گوش می رسد و شنیده می شود که او به زودی با ترک این تیم به رئال مادرید خواهد رفت. با این وجود مدیران یونایتد نام پوگبا را در لیست منتخب بازیکنانشان برای رونمایی از پیراهن جدید این تیم برای بازی های خارج از خانه در فصل 20-2019 لیگ برتر قرار داده اند.

این لباسها که توسط آدیداس طراحی شده است، به رنگ خاکی رنگ است و پوگبا هم همراه با برخی دیگر از ستاره های یونایتد از جمله خوان ماتا تصاویری با پیراهن فصل آتی تیمش گرفته و جزو مدلهای تبلیغاتی این پیراهن است.

این درحالی است که اخیرا مینو رایولا مدیربرنامه های پوگبا گفته که او به دنبال ماجراجویی و چالشهای جدیدی است و از رئال مادرید به عنوان مقصد آتی این ستاره فرانسوی نام برده می شود. ولی رئالی ها قبل از خرید پوگباباید برای تامین بودجه لازم، بازیکنانی مثل بیل، ایسکو و خامس رودریگز را به فروش برسانند.

علاوه بر پوگبا، خوان ماتا که اخیرا قراردادش را با یونایتد تمدید کرده، لینگارد، مارکوس رشفورد و نمانیا ماتیچ با به تن کردن این پیراهن جدید، آن را به هواداران یونایتد معرفی کرده اند.

یونایتدی ها تا به اینجای بازار نقل و انتقالات دو خریدجدید انجام داده اند؛ آنها دانیل جیمز بال سوانسی را به خدمت گرفتند و آرون وان بیساکا هم بعد از درخشش در کریستال پالاس حالا به جمع شاگردان سولشر اضافه شده است.

6363