توافق بر سر انتقال هیروکی آبه به بارسلونا

توافق بر سر انتقال هیروکی آبه به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- هیروکی آبه بازیکن جوان باشگاه کاشیما آنتلرز در آستانه انتقال به باشگاه بارسلونا قرار دارد. چرا که دو باشگاه بارسلونا و کاشیما بر سر انتقال این بازیکن 20 ساله به نوکمپ به توافق رسیده اند و حالا فقط او باید تستهای پزشکی را درکاتالونیا پشت سرگذاشته و با مقامات بارسا به توافق برسد.

این بازیکن ژاپنی که فصل گذشته یکی از مهره های ارزشمند کاشیما در قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود، بعد از پشت سرگذاشتن تستهای پزشکی و توافق با بارسا، به صورت رسمی بازیکن این تیم خواهد شد.

آبه متولد توکیو است و اخیرا اولین تجربه حضور درتورنمنتهای بین المللی را با حضور در کوپا آمه ریکا انجام داد و در بازی ژاپن مقابل شیلی به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب تیم ملی کشورش شد.البته به نظر می رسد که بارسایی ها در ابتدا آبه را در تیم پایه ای شان به کار بگیرند ولی احتمال حضور او درتیم اصلی بارسا بعد از گذشت چند ماه وجود دارد.

او که تجربه بازی درتیمهای ملی زیر 19 سال و زیر 20 سال با پیراهن ژاپن را دارددر صحبتهایی اعلام کرده که تصمیم گیری به ترک ژاپن کار ساده ای نبوده. آبه دراین باره گفت:« من دو سال و نیم در کاشیما آنتلرز بازی کردم ودراین تیم رشد خوبی داشتم. تصمیم به ترک کاشیما برایم تصمیم سختی بود. ولی حالا قرار است به بارسلونا منتقل شوم. معتقدم که سختی ها و موانعی که از حالا به بعد سر راهم قرار خواهند گرفت برای رشد وپیشرفتم لازم خواهند بود. »

این درحالی است که یک ماه پیش رئال مادرید هم یک بازیکن ژآپنی به نام تاکفوسا کوبو را از اف سی توکیو به خدمت گرفته بود و حالا به زودی بارسایی ها هم یک خرید از لیگ ژاپن انجام خواهندداد.

6363