هازارد و به همراه داشتن خاطرات چلسی در اردوی رئال

هازارد و به همراه داشتن خاطرات چلسی در اردوی رئال

سایت رسمی فوتبالی- انتشار تصاویری از ورود کاروان رئال مادرید به شهر مونترئال کانادا و به ویژه تصویری از ادن هازارد، باعث شده تا بحث ها و حواشی زیادی مطرح شود. حالا و با دیدن این تصاویر هواداران رئال مادرید براین باورند که ادن هازارد هنوز نتوانسته باشگاه چلسی را فراموش کند و قلبش هنوز با آبی هاست.

به گزارش فوتبالی این درحالی است که این ستاره بلژیکی اخیرا ماجراجویی جدیدش را با تیم مادریدی آغاز کرده و در اردوی پیش فصل در اختیار زیدان است و با سایر هم تیمی هایش در کانادا به تمرین می پردازد. البته در ساعات اخیر به خاطر نحوه دویدن او درجلسه تمرینی رئال، بحثها و تردیدهایی درمورد آمادگی فیزیکی هازارد مطرح شده است.

ادن هازارد در طول سالها حضور در چلسی تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب این تیم شد و همچنان در انگلیس طرفداران زیادی دارد. طرفداران چلسی براین باورند که با وجود انتقال هازارد به رئال مادرید، او همچنان قلبش با چلسی است و برای ثابت کردن این موضوع، تصویری از ادن هازارد بعد از پیاده شدن از هواپیما در شهر مونترئال کانادا را  منتشر کرده اند. در این تصویر ادن هازارد را در جمع بازیکنان رئال مادرید و در شرایطی که گوشی موبایلش را به دست دارد می بینیم.

جالب اینجاست که قاب موبایل او، خاطره ای از باشگاه چلسی است. برروی قابل موبایل هازارد تصویری از سه پسرش با پیراهن چلسی دیده می شود. هازارد هنوز این قاب موبایل را استفاده می کند و هواداران انگلیسی با دیدن این تصاویر در پیغامهایی به هازارد یادآوری کرده اند که استمفورد بریج همیشه خانه او خواهد بود و به او گفته اند که کسی که یک بار آبی پوش شده، همیشه آبی خواهد ماند.

6363