تائید تمایل بارسلونا برای خرید لائوتارو

تائید تمایل بارسلونا برای خرید لائوتارو

سایت رسمی فوتبالی- آلبرتو یاکه، مدیربرنامه های لائوتارو مارتینز روز پنجشنبه درصحبتهایی اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای خرید این بازیکن 21 ساله ابراز تمایل کرده است. لائوتارو در رقابتهای کوپا آمه ریکا در ترکیب آرژانتین به میدان رفت و نمایش قابل قبولی داشت.

به گزارش فوتبالی، آقای یاکه در گفتگو با رادیو ریواداویا گفت:« کسی با ما تماس نگرفته ولی می دانیم که گمانه زنی هایی در رابطه با تمایل بارسلونا برای جذب لائوتارو وجود دارد و این خواسته صحت دارد. البته دراین رابطه فعلا نمی توان چیزی گفت ولی صحبتهایی دراین رابطه مطرح شده و این خبر صحت دارد.»

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که در جریان رقابتهای کوپا آمه ریکا لائوتارو درترکیب آرژانتین مشارکت خیلی خوبی با مسی داشت و یادآوری کرد که این بازیکن 21 ساله در کوپا آمه ریکا بالاتر از سطح توقعات ظاهر شد و حالا او خودش را بازیکنی ارزشمند و محبوب می داند. آقای یاکه ادامه داد:« لائوتارو می داند که رشد و پیشرفت خوبی داشته و از توانایی هایش مطلع است. او از آن دسته مهاجمانی است که حسابی مورد پسند تمام آرژانتینی هاست: مهاجمی قوی، با شخصیت و خوش تیپ. اینکه او دراین سن و سال درتیم ملی خوش می درخشد نکته مهمی است.»

لائوتارو در سال 2015 فوتبال حرفه ای اش را در راسینگ کلاب آغاز کرد و در سال 2018 به اینترمیلان پیوست. در رقابتهای کوپا آمه ریکا لائوتارو در 4 بازی، دو گل زد و یکی از بهترین بازیکن تیم ملی آرژانتین بود و درکسب مقام سومی آلبی سلسته دراین تورنمنت نقش پررنگی داشت.

6363