ژاوی موافق خرید نیمار: او می تواند خرید حیرت آور بارسا باشد

ژاوی موافق خرید نیمار: او می تواند خرید حیرت آور بارسا باشد

سایت رسمی فوتبالی- ژاوی ارناندس اسطوره سابق باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه واموس در مورد مسائل مختلفی از جمله خریدهای احتمالی بارسا در بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ژاوی معتقد است که بازگشت نیمار به باشگاه کاتالان می تواند خرید حیرت آوری برای بارسایی ها باشد ولی درعین حال انجام این انتقال را بعید دانسته و درمورد انتقال احتمالی گریزمان به بارسا هم اظهارنظر کرده است.

ژاوی درمورد نیمار گفته:« از نظر فوتبالی خرید نیمار یک خرید حیرت آور خواهد بود. البته بعید می دانم این انتقال انجام شود ولی آنقدر مسائل مختلفی در فوتبال شاهد هستیم (مثل انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن) که می توانیم منتظر انجام این جابه جایی باشیم. هیچ بحثی نیست که نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و باید ببینیم که سران بارسا دراین شرایط چه تصمیمی خواهند گرفت.»

در روزهایی که نام نیمار، اولین نامی است که در بازار نقل و انتقالات مطرح می شود، به نظر می رسد که به رغم ارتباط خوب او با بازیکنان بارسا، سران باشگاه هنوز برای جذب این ستاره برزیلی چراغ سبز نشان نداده اند. از سوی دیگر گمانه زنی هایی هم درمورد احتمال انتقال آنتوان گریزمان به نوکمپ مطرح است.

ژاوی درمورد گریزمان گفته:«گریزمان یک بازیکن حیرت آور و یک ستاره جهانی است. او در اتلتیکو و تیم ملی فرانسه تفاوتها را رقم می زند. انتقال او به بارسا هنوز رسمی نشده ولی به نظر می رسد که درنهایت به تیم کاتالان منتقل خواهد شد و از نظر من یک ستاره تراز اول است. والورده کسی است که باید قطعات پازل را کنار هم بچیند ولی اگر گریزمان را به خدمت بگیرند، به این خاطر است که این توانایی را در او می بینند که بتواند خودش را با شرایط تیم تطبیق بدهد.»

این اسطوره فوتبال از این فصل کارش را دردنیای سرمربیگری با هدایت تیم السد قطر آغاز خواهد کرد و هواداران بارسلونا امیدوارند تا روزی او را روی نیمکت مربیگری تیمشان ببینند. ژاوی دراین باره گفت:« مردم توقعات زیادی از من دارند ولی من از دید مثبت به این توقعات نگاه می کنم؛ آنها مرا قادر به انجام این کار می بینند ولی هنوز به نظرم زود است که بخواهم سرمربی بارسا شوم. الان دردوره مربیگری، کارم را از صفر شروع کرده ام و باید ببینیم که اوضاع چطور پیش خواهد رفت. من تلاشم را خواهم کرد و درعین حال می کوشم تا از شروعم در عالم مربیگری لذت ببرم. قطعا حضور هدایت بارسلونا یک هدف و یک رویا برای من است ولی الان خیلی زود است و خودم را آماده این چالش نمی بینم. السد فرصت خوبی برای کسب تجربه و محک زدن خودم است.»

6363