تاکتیک رندانه بارسلونا چگونه باعث عصبانیت پی‌اس‌جی شد؟

تاکتیک رندانه بارسلونا چگونه باعث عصبانیت پی‌اس‌جی شد؟

سایت رسمی فوتبالی – تاکتیک‌های جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا باعث شده که مقامات پاری سن ژرمن عصبانی شوند. چند روز از صحبت‌های دو باشگاه می‌گذرد و گذشت این زمان باعث شده که تنش بین پی‌اس‌جی و نیمار افزایش یابد، به‌ویژه که او در تمرینات هم حاضر نبوده است.

پی‌اس‌جی انتظار داشته که بارسلونا درباره انتقال نیمار با آنها صحبت کند. اما چند روز است که هیچ تماسی از سوی بارسا با پی‌اس‌جی گرفته نشده است. به اعتقاد سران بارسا، این بهترین کار ممکن بوده تا باشگاه پاریسی و نیمار توقعات خود را پایین‌تر بیاورند. اگر مشاجرات بر سر این موضوع ادامه پیدا کند و آینده نیمار همچنان مبهم باشد، احتمالا تاکتیک بارسلونا جواب خواهد داد.

نیمار در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت نکرده است و آنها به همین دلیل موضوع را دارند بررسی می‌کنند. پدر نیمار گفته که او تا 15 جولای در تمرینات حاضر نخواهد بود. لئوناردو، مدیر فوتبال پی‌اس‌جی گفته که با بارسا مذاکراتی کوچک داشته اما پیشنهادی ارائه نشده است. اما بارتومئو امیدوار است که با این کارش، تنش بین نیمار و پاری سن ژرمن را افزایش دهد.

بارسا قصد ندارد مبلغ زیادی برای جذب نیمار بپردازد و امیدوار است که با انتقال برخی بازیکنانش به پی‌اس‌جی، قیمت نیمار را پایین بیاورد. آنها همچنین می‌خواهند پی‌اس‌جی با بازیکنان بارسا که قرار است منتقل شوند به توافق برسد، در حالی که این اتفاق تنها برای فیلیپه کوتینیو افتاده است.

اعتقاد بارسلونا این است: «این مشکل خودشان است». آنها با خود می‌گویند که پی‌اس‌جی بازیکنی دارد که از حضور در این تیم ناراحت است، اما این باشگاه برای فروش او مبلغ بسیار بالایی را درخواست می‌کند. اما بارسا صبر خواهد کرد، چون به اعتقاد آنها نیمار تنها می‌خواهد در نوکمپ بازی کند.

8444