چرا مراسم معارفه برای گریزمان در بارسلونا انجام نخواهد شد؟

چرا مراسم معارفه برای گریزمان در بارسلونا انجام نخواهد شد؟

سایت رسمی فوتبالی – آنتوان گریزمان در آستانه پیوستن به بارسلونا است و این باشگاه به‌زودی 120 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد او را در دفتر لالیگا پرداخت خواهد کرد.

اما هیچ‌کس در باشگاه، چه در میان کارکنان و چه در میان طرفداران، مستند جنجالی او در تابستان گذشته را فراموش نکرده است. او در آن هنگام پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و این موضوع را در یک مستند بیان کرد.

به این ترتیب او محبوب‌ترین خرید تاریخ بارسلونا نخواهد بود و به این دلیل است که مراسم معارفه‌ای برایش برگزار نمی‌شود. از این رو، طرفداران فرصت ابراز خشم خود علیه این بازیکن را نخواهند داشت.

همچنین زمین چمن نوکمپ دارد بازسازی می‌شود و امکان برگزاری مراسم معارفه هم در این زمین وجود ندارد. فرنکی دی‌یونگ در حالی معارفه شد که چمن نوکمپ هنوز در مراحل بازسازی نبود. این موضوع باعث شده که نتو، خرید جدید تیم هم نتواند مراسم معارفه داشته باشد.

پیش‌تر برخی بازیکنان در مینی استادی، ورزشگاه تیم بارسلونا ب معارفه می‌شدند، اما این امکان هم در حال حاضر وجود ندارد چون سیرک آفتاب در این ورزشگاه برنامه دارد.

پس اولین برخورد هواداران با گریزمان سه هفته بعد، در 4 آگوست و در بازی جام خوان گامپر خواهد بود. بارسلونا در این مدت فرصت دارد که وجهه گریزمان را بازسازی کند و خود این بازیکن هم می‌تواند طرفداران را جذب خود کند.

8444