سگ استوریج پیدا شد اما خبری از مژدگانی نبود!

سگ استوریج پیدا شد اما خبری از مژدگانی نبود!

سایت رسمی فوتبالی - دو روز پیش دنیل استوریج مهاجم لیورپول اعلام کرد که در لس آنجلس سگش از منزلش ربوده شده است. 

به گزارش فوتبالی، استوریج در ویدئوهایی که پس از گم شدن سگش "لوکی" منتشر کرد، گفته بود که برای کسی که بتواند آن را پیدا کند، هر چقدر که بخواهد پول می دهد و حتی از مژدگانی نجومی 30 هزار دلاری خبر داده بود. اما به نظر می رسد که او وقتی سگش پیدا شد زیر قول شزد و به حرفش عمل نکرد.

"کیلافیم" لقب رپری است که این سگ را پیدا کرد. او در توئیتر از استوریج پرسید که آیا سگی که پیدا کرده، متعلق به استوریج است که پاسخ مهاجم لیورپول مثبت بود. بدین ترتیب "لوکی" در حالی که حالش خوب بود به خانه استوریج برگشت اما فردی که سگ را پیدا کرده بود اعلام کرد که مهاجم لیورپول زیر قولش زده و پولی که اعلام کرده بود را به او نپرداخته است. کیلافیم در توئیتر نوشته است:"من و برادرزاده ام "لوکی"، سگ استوریج را پیدا کردیم اما مبلغ قابل توجهی به ما پرداخته نشد. متاسفانه برخی به شکل ناصادقانه ای دروغ می گویند. شاید به خاطر این که یک سیاهپوست سگ استوریج را پیدا کرده، زیر قولش زده و مبلغ مذکور را نپرداخته است."

کل مبلغ پرداختی استوریج به "کیلافیم" و برادرزاده 11 ساله اش 400 دلار بوده یعنی تقریبا 70 برابر کمتر از مبلغی که وعده داده شده بود.