مدیرعامل ناپولی: خامس با ماست اما رقم پیشنهادی رئال زیاد است

مدیرعامل ناپولی: خامس با ماست اما رقم پیشنهادی رئال زیاد است

سایت رسمی فوتبالی - آرلیو دی لارنتیس، مدیرعامل ناپولی، مدعی شده که خامس رودیگز خواهان پیوستن به این تیم است اما رقم موردنظر رئال مادرید برای انجام این انتقال بالاست.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی کلمبیا پیش از این در دوران حضور خود در رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز با کارلو آنچلوتی کار کرده و دی لارنتیس تایید کرد که این مربی ایتالیایی خواهان همکاری دوباره با این بازیکن است. خامس قصد دارد پس از گذراندن دو سال قرارداد قرضی خود با بایرن مونیخ این بار به صورت کامل از رئال مادرید جدا شود. اصلی ترین گزینه او پیوستن به ناپولی است اما ماه گذشته تاکید کرد که بخش زیادی از تصمیم گیری بر عهده مدیران مادرید است. مدیرعامل ناپولی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت در این باره اظهار داشت: " خامسم بازیکنی است که پس از رونالدو و مسی یکی از بهترین هاست. آنچلوتی علاقه زیادی به او دارد و خامس می خواهد به ناپولی بیاید اما ما در انتظار یک رقم منطقی از رئال هستیم. از نظر ما رقم مورد نظر فعلی آنها بسیار بالاست و امیدواریم در طول مذاکرات این رقم کاهش پیدا کند. "

دی لارنتیس همچنین به شایعاتی درباره دیگر بازیکنان پرداخت و گفت: " رودریگو ترجیح داد در والنسیا بماند. او این موضوع را به ما اعلام کرد و ما پذیرفتیم. علاقه زیادی به الماس داریم اما لازم است که پیش از عملی کردن این انتقال چند بازیکن را به فروش برسانیم. ایکاردی همیشه خواهان حضور در یوونتوس بود. اما من لورنزو اینسینیه را ترجیح می دهم چون ما به او نیاز داریم. جلوی او نیز میلیک و مرتنز را داریم. "

1070