ریوالدو: توپ طلای این فصل متعلق به مسی است

ریوالدو: توپ طلای این فصل متعلق به مسی است

سایت رسمی فوتبالی - ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل و بارسلونا، باور دارد که توپ طلای سال 2019 شایسته بازیکنی جز لیونل مسی نیست. 

به گزارش فوتبالی، مسی فصل درخشان دیگری را با بارسلونا پشت سر گذاشت و توانست در تمامی رقابت ها 51 گل برای این تیم به ثمر برساند و بار دیگر جام قهرمانی لالیگا را نیز بالای سر ببرد. علیرغم قهرمانی در لیگ، مسی در سایر رقابت ها موفقیتی به دست نیاورد. بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و در فینال کوپا دل ری نیز ناکام بود. مسی در آرژانتین نیز موفقیت چندانی به دست نیاورد و با شکست در نیمه نهایی کوپا آمریکا برابر برزیل به دیدار رده بندی رفت که در آن بازی نیز از زمین اخراج شد. او پس از این اتفاق به شدت از برگزاری این رقابت ها انتقاد کرد و جنجال های بسیاری را ایجاد کرد. با وجود این ریوالدو معتقد است که مسی باید ششمین توپ طلای خود را به دست آورد. 

اسطوره باشگاه بارسلونا در این باره به بتفر گفت: " از نظر من توپ طلای این فصل متعلق به مسی است برای کارهایی که انجام داده است. او قهرمان لیگ قهرمانان نشد اما توپ طلا یک هدیه انفرادی است و او گل های زیاد و مهمی به ثمر رساند. رونالدو و مسی بازیکنان بسیار بزرگی هستند. من هردوی آنها را دوست دارم. مسی همیشه در بارسلونا سرنوشت ساز بوده و رونالدو نیز در هر باشگاهی که بوده و تیم ملی خود همینطور بوده است. همه چیز دوباره هیجان انگیز خواهد شد. وقتی درباره آنها صحبت می کنید همیشه صحبت از موارد خوب است. آنها گل های زیادی به ثمر می رسانند. "

1070