آماده شدن شرایط برای تیم داری بکهام در لیگ ام.ال.اس

آماده شدن شرایط برای تیم داری بکهام در لیگ ام.ال.اس

سایت رسمی فوتبالی- با برداشته شدن یک مانع دیگر از پیش روی باشگاه اینترمیامی، به زودی باید منتظر شروع ساخت و ساز استادیوم جدید این باشگاه برای شروع به کار این تیم درسال 2020 باشیم.

به گزارش فوتبالی، اعضای کمیته فورت لادرداله  که منطقه ای در 53 کیلومتری شهر میامی است، به پروژه بکام برای ساخت استادویم لاکهارت چراغ سبز نشان دادند و به زودی ساخت ورزشگاه که قرار است ورزشگاه خانگی اینترمیامی باشد دراین منطقه آغاز خواهد شد.

باشگاه اینتر میامی در دنیای مجازی با انتشار تصاویری از این استادیوم 18 هزار نفره خبر توافق برای ساخت آن را تایید کرد.

قرار براین است که این استادیوم دوساله ساخته شود و گنجایش 18 هزار هوادار را خواهد داشت و درنهایت به عنوان کمپ تمرینی تیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مجموعه ورزشی باشگاه اینترمیامی در عین حال دارای یک پارک عمومی نیز خواهد بود و عملا به عنوان مرکزی برای بازیهای فوتبال آمریکایی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

انتظار می رود که باشگاه اینترمیامی دیوید بکام حدودا 53.5 میلیون یورو برای ساخت این مجموعه ورزشی هزینه کند. در این مجموعه ورزشی، کلاسهای آموزشی، رختکن های متعدد و رستورانهایی برای صرف غذای ورزشکاران درنظر گرفته خواهد شد. بدین ترتیب اینترمیامی قادر خواهد بود تا از ماه مارس سال 2020 در رقابتهای لیگ ام.ال.اس حضور بیابد.

6363