احتمال حضور جان تری در لیگ برتر؛ این بار در قامت سرمربی

احتمال حضور جان تری در لیگ برتر؛ این بار در قامت سرمربی

سایت رسمی فوتبالی- بعد از جدایی رافا بنیتس از باشگاه نیوکاسل، مدیران این باشگاه به دنبال سرمربی جدیدی برای تیمشان هستند. 

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر نام جان تری اسطوره سابق باشگاه چلسی و مربی دوم استون ویلا به عنوان گزینه اصلی جایگزینی بنیتس در نیوکاسل به گوش می رسد. در حال حاضر نیوکاسل تنها تیم در بین تمام تیمهای حاضر در لیگ های بزرگ اروپایی است که هنوز سرمربی جدیدش را تعیین نکرده است.

رافا بنیتس بعد از اختلافاتی که با مالک نیوکاسل داشت، از این تیم جدا شد و به لیگ  چین رفت و سکان هدایت تیم دالیان ییفانگ را در دست گرفت و حالا صحبت هایی مبنی بر احتمال حضور جان تری ستاره سابق باشگاه چلسی برروی نیمکت مربیگری این تیم به گوش می رسد. تری هنوز هم دستیار دین اسمیت در باشگاه استون ویلاست و از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی حضور روی نیمکت مربیگری سنت جیمزز پارک نام برده می شود.

مدیران باشگاه لیورپول به جز تری، گزینه دیگری را هم مدنظر دارند؛ میکل آرتتا، مرد دست راست پپ گواردیولا در باشگاه سیتی و ستاره سابق فوتبال اسپانیا. حالا باید منتظر ماند و دید که کدامیک از این دو سرمربی جوان هدایت نیوکاسل را در دست خواهند گرفت.

6363