انتقاد تند چیلاورت از سرمربی پرو: از مسی مدرک می خواهی؟

انتقاد تند چیلاورت از سرمربی پرو: از مسی مدرک می خواهی؟

سایت رسمی فوتبالی- خوزه لوئیس چیلاورت دروازه بان افسانه ای تیم ملی پاراگوئه در صحبتهایی به انتقاد از ریکاردو گارکا سرمربی تیم ملی پرو پرداخته است. 

به گزارش فوتبالی، بعد از صحبتهای جنجالی مسی درمورد فساد حاکم بر کونمبول، آقای گارکا در صحبتهایی از مسی خواسته بود تا مدارکی برای گفته هایش درمورد سوءاستفاده از تکنولوژی وار و وجود فساد در کونمبول ارائه کند.

حالا چیلاورت با بهره گیری از توئیتر، علیه صحبتهای آقای گارکا موضع گرفته و پیغام تندی را منتشر کرده:« ریکاردو گارکا از مسی مدارکی برای ثابت کردن فساد در کونمبول می خواهد. آقای گارکا، ادوین اوویه دو، رئیس فدراسیون فوتبال پرو که ازاو حمایت می کنی به جرم قتل و فساد در زندان است و تو از مسی مدرک می خواهی؟ افرادی هستند که ارزشهایشان را زیرپا گذاشته و همدست فساد در فوتبال می شوند.»

او این صحبتهارا خطاب به رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرو برزبان آورد که به جرم همکاری با گروهی بزهکار که متهم به قتل دو نفر هستند، در زندان است. این آقای اوویه دو رئیس سابق فدراسیون فوتبال پرو بود که گارکا را به سمت سرمربی تیم ملی این کشور برگزید.

لیونل مسی ستاره باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از آخرین بازی تیمش در کوپا آمه ریکا حاضر به دریافت مدال برنز نشد ودرصحبتهایی گفت:« من برای دریافت مدالم به مراسم نرفتم؛ چون ارزشی نداشت. ما نباید بخشی از این فساد باشیم و به این بی احترامی که در کوپا آمه ریکا به ما شد، تن بدهیم. هیچ تردیدی نیست که برزیل قهرمان خواهد شد. فکر می کنم که همه چیز برای برزیل آماده است.»

حالا چیلاورت هم به دفاع از مسی برخاسته وگفته که کونمبول درحال کشتن فوتبال است و این ارگان را ارگانی فاسد دانسته.

6363