مظفری: مسئولان برای بخش داوری کوتاهی کردند

مظفری: مسئولان برای بخش داوری کوتاهی کردند

وب سایت رسمی فوتبالی- داور اسبق فوتبال ایران گفت:‌ نباید انتظار پیشرفت را در بخش داوری فوتبال مان داشته باشیم چرا که در چند سال اخیر کمیته داوران کاملاً بی برنامه بود و مسئولان مربوط در این بخش برای ارتقاء سطح داوری کوتاهی کردند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، نوید مظفری، با اشاره به شرایط حال حاضر داوران در فوتبال ایران گفت: پس از تغییرات صورت گرفته امیدوار هستیم تا پس از سال‌ها دوباره روزهای خوبی را برای داوری کشور شاهد باشیم.

وی افزود: به طور حتم امسال لیگ سختی را پیش رو داریم. با توجه به خداحافظی برخی از داوران خوب کشورمان و همچنین سطح لیگ در بخش داوری شرایط خیلی سختی را شاهد خواهیم بود.

داور سابق فوتبال ایران اضافه کرد: هفت سال کمیته داوران بدون برنامه بود و هیچ کار مفیدی را در بخش ارتقا سطح داوری انجام نداد. چند سال قبل پیش از شهرآورد حداقل هشت داور نامزد قضاوت در این دیدار حساس بودند اما الان چند داور را می‌توان گزینه هدایت در شهرآورد دانست؟

مظفری ادامه داد: در این مدت هیچ پشتوانه سازی برای داوران صورت نگرفته و چند داور خوب کشورمان هم خداحافظی کرده اند. هیچ برنامه استعدادیابی هم انجام نشد و در این شرایط نباید انتظار پیشرفت را داشته باشند چرا که در این چند سال کمیته داوران کاملاً بی برنامه بود و مسئولان مربوط در این بخش کوتاهی کردند.

4344