سنسی: از کودکی طرفدار بارسا بودم، می‌توانم ژاوی اینتر باشم

سنسی: از کودکی طرفدار بارسا بودم، می‌توانم ژاوی اینتر باشم

سایت رسمی فوتبالی - استفانو سانسی باور دارد که می تواند ژاوی هرناندز باشگاه اینتر باشد و از این که پیشنهاد میلان را برای پیوستن به این تیم رد کرده، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، سبک بازی سانسی شباهت بسیاری به اسطوره بزرگ باشگاه بارسلونا و فوتبال اسپانیا دارد و این بازیکن 23 ساله آماده است تا کمی تیکی تاکا به اینتر جدید آنتونیو کونته اضافه کند. او در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت اظهار داشت: " این اتفاقات همان طوری است که تصورش را می کردم. من یک زندگی جدید را شروع کردم اما مانند این است که همیشه اینجا بوده ام. اسطوره من همیشه ژاوی بود. او مانند یکی از اعضای خانواده من است. من با تماشای بازی های او بزرگ شدم و چیزهای بسیاری یاد گرفتم. چیزهایی از سبک فوتبال او در بازی من نیز هست. همیشه طرفدار بارسلونا بودم و امیدوارم در لیگ قهرمانان با آنها روبرو شویم. فکر می کنم ذهنیت پیروزی در این تیم از بین رفته و کونته می تواند شرایط را تغییر دهد. فکر می کنم اینتر تمام موارد لازم آغاز پیروزی دوباره در این فصل را دارد. "

پس از این مدافع سابق ساسولو درباره پیشنهاد میلان و احتمال پیوستن به نیکولو بارلا، هم تیمی خود، در سن سیرو گفت: " من بهترین تصمیم را گرفتم که به اینتر آمدم و همین چند روز ابتدایی این تصمیم و حس من را تایید می کند. دوست دارم بارلا نیز به این تیم اضافه شد و کنار من باشد. "

1070