مدیرعامل شاهین بوشهر خبر داد؛امشب تکلیف ما با ویسی مشخص می‌شود

مدیرعامل شاهین بوشهر خبر داد؛امشب تکلیف ما با ویسی مشخص می‌شود

وب سایت رسمی فوتبالی-مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از برگزاری جلسه با سرمربی مستعفی خود خبر داد.

به گزارش فوتبالی، سعید مسیگر در گفت و گویی در مورد استعفای عبدالله ویسی از سرمربیگری شاهین بوشهر آن هم در حالی که تیم در اردوی بروجن بوده اظهار داشت: یک بحث داخلی در تیم داشتیم که باعث ناراحتی آقای ویسی شده بود اما امشب او به بوشهر می آید و قرار است در جلسه ای مفصل در مورد ناراحتی های پیش آمده صحبت کنیم. ما با توجه به وقت خوبی که برای آماده سازی تیم داشتیم و تیمی که خود ویسی در بستن آن نقش داشته می خواهیم که این مربی را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه کدام یک از اعضای شورای شهر باعث ناراحتی ویسی شدند و آیا آنها قصد داشته اند که بازیکن و مربی به ویسی تحمیل کنند گفت: در حال حاضر مالک باشگاه شهرداری و شورای شهر است.در واقع آنها امسال 20 میلیارد هزینه کرده اند. شاید به نوعی آنها خود را در برخی مسائل محق بدانند اما مطمئن باشید درست است که آنها پول باشگاه را می دهند اما در بحث فنی به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. تعداد اعضای شورای شهر بوشهر 9 نفر هستندو  شاید از این تعداد چند نفری هم با آقای ویسی موافق نباشند که طبیعی هم هست و قرار نیست همه اعضای شورای شهر با ویسی موافق باشند.

مسیگر ادامه داد: خود باشگاه هم اصلا بابت بحث فنی دخالتی در کار او نداشتیم و او با اختیار تام در جذب بازیکن و دستیار اقدام کرده است. شاید نظرات خود را عنوان کرده باشیم اما چیزی را تحمیل نکردیم. آقای ویسی در بحث فنی اختیار تام دارد اما در برخی مسائل این حق هم برای باشگاه  محفوظ است که انتخاب های خودش را داشته باشد. یکی از ناراحتی های آقای ویسی انتخاب مدیررسانه ای تیم بوده که ناراحت بود چرا بدون هماهنگی با او این انتخاب صورت گرفته است اما این حق هم برای باشگاه محفوظ است با مدیر رسانه ای کار کند که با باشگاه همسو باشد هر چند که از این طرف هم معتقدیم سرمربی تیم هم باید با مدیر رسانه ای همسو و راحت باشد. 

7655