پنج بازیکنی که مثل نیمار رفتند و با پشیمانی برگشتند

پنج بازیکنی که مثل نیمار رفتند و با پشیمانی برگشتند

سایت رسمی فوتبالی - بازگشت قریب الوقوع نیمار به بارسلونا یادآور ضرب المثل معروفی است که می گوید "هیچ جا مثل خانه خود آدم نمی شود". بازیکن برزیلی پس از دو فصل حضور در پاریس در مسیر بازگشت به نیوکمپ قرار دارد. او در سه فصل حضور در بارسلونا ده جام برد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی پی اس جی از جدایی از بارسا پشیمان است و این روزها همه تلاش خود را انجام می دهد تا دوباره پیراهن آبی و اناری را به تن کند. به همین بهانه پنج بازیکن دیگری که مثل نیمار از تیم هایشان جدا شدند و با سرخوردگی و پشیمانی برگشتند را مرور می کنیم:

فیلیپه لوئیز: بازیکن برزیلی پس از قهرمانی لالیگا با اتلتیکو مادرید در فصل 14-2013 پس از چهار فصل حضور در تیم مادریدی راهی چلسی شد. این بازیکن در لندن موفق نبود و خیلی سریع به اتلتیکو برگشت. این بازیکن در چلسی در اولین فصلش در 9 بازی فیکس بود، در شش بازی به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شد و مجموعا فقط 900  دقیقه بازی کرد. قرارداد لوئیز با اتلتیکو به تازگی تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شود.

دیگو کاستا: مهاجم اتلتیکو مادرید پس از دو فصل درخشان در اتلتیکو و ثبت 37 گل راهی چلسی شد. او در اتلتیکو می درخشید و از ستارگان تیم سیمئونه بود.  او برای چهار سال در چلسی حضور داشت اما ثبات لازم را نداشت تا به اتلتیکو برگردد. کاستا در روز بازگشتش به اتلتیکو گفت:"فقط می خواهم این جا باشم. وقتی رفتم خیلی خوشحال بودم و امیدوارم دوباره آن احساسات را تجربه کنم."

داوید لوئیز: مدافع چلسی تجربه ای کاملا در تضاد با دیگو کاستا و فیلیپه لوئیز داشت چرا که بر خلاف آنها از چلسی جدا شد. بازیکن برزیلی بین سالهای 2010 تا 2014 در تیم لندنی حضور داشت و با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ اروپا شد. لوئیز پیشنهاد مالی خوب پی اس جی را پذیرفت تا تبدیل به یکی از پردرآمدترین مدافعان تاریخ شود. او پس از سه فصل حضور در پاریس از وکلایش خواست تا راه بازگشتش به چلسی را هموار کنند. او با اشک و حسرت اعلام کرد که از ترک چلسی پشیمان است و خوشحال است که به این تیم برگشته است.

یاگو آسپاس: مهاجم اسپانیایی پس از پنج فصل حضور در سلتا راهی لیورپول شد اما در لیگ برتر خوشحال نبود. او با خواست خودش به بالایدوس برگشت. خودش در این باره توضیح داد:"برایم راحت تر بود که در لیورپول بمانم چرا که قرارداد داشتم، پول خوبی می گرفتم و در اکثر بازیها خانه نشین بودم اما دوست داشتم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم." این بازیکن به سلتا برگشت و با این تیم به ترکیب لاروخا هم رسید.

سانتی مینا: این بازیکن با وجود این که هنوز بازگشتش به ویگو قطعی نشده اما از والنسیا خواسته تا اجازه بدهند تا به اولین تیم دوران فوتبالش برگردد. تنها خواسته مینا این است که در سلتا بازی کند و همه تلاشش را برای این انتقال انجام می دهد.