چهار نوجوان حساب پدرشان را برای خرید مسی در فیفا19 خالی کردند اما باز هم کافی نبود!

چهار نوجوان حساب پدرشان را برای خرید مسی در فیفا19 خالی کردند اما باز هم کافی نبود!

سایت رسمی فوتبالی - چهار نوجوان کل حساب خانواده شان را برای خرید لیونل مسی در بازی ویدئویی فیفا 19 خالی کردند اما باز هم کافی نبود و نتوانستند ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، این نوجوان ها در سه هفته 550 پوند در بازی فیفا 19 خرج کردند هر چند که در حال حاضر خانواده آنها دستگاه بازیشان را به نشانه تنبیه ضبط کرده اند. در حقیقت پدر خانواده به این چهار نوجوان اجازه داده بود تا با پرداخت پول فقط یکی از بسته بازیکن ها را باز کنند اما آنها بدون اجازه حساب پدر را خالی کردند و تا جایی که می توانستند در این بازی برای خرید بسته بازیکنان مختلف هزینه کردند.

توماس کارتر و همسرش تازه وقتی متوجه ولخرجی بچه هایشان شدند که فهمیدند حساب آنها خالی شده است. پدر خانواده در مصاحبه با بی سی گفت:"هرگز فکر نمی کردم بچه هایم دست به چنین کاری بزنند. برای خرید بازی باید 40 پوند بپردازی که به تنهایی مبلغ قابل توجهی است اما تنها راهی که بتوانی یک تیم خوب بسازی این است که قمار کنی. آنها 550 پوند هزینه کردند اما باز هم نتوانسته بودند بازیکن محبوبشان لیونل مسی را بخرند. "

شرکت نینتدو به این خانواده قول داده که کل پول را به آنها برمی گرداند و همه بازیکنان خریداری شده توسط این نوجوانان را حذف خواهد کرد.