شاهین بوشهر برای بازگردان ویسی تلاش می‌کند

شاهین بوشهر برای بازگردان ویسی تلاش می‌کند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: باید به خواسته های به حق سرمربی تیم احترام گذاشت تا تیم در آرامش کامل و با قدرت وارد رقابت‌ها شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ایزدپناه که در اردوی تیم در بروجن حضور دارد در گفت‌وگویی در خصوص اتفاقات اخیر اظهار داشت: متاسفانه با توجه به اتفاقات روز گذشته آقای ویسی از اردوی تیم خارج شده و با مذاکراتی که در حال انجام است سعی داریم این اختلاف درون خانوادگی را حل کنیم و سرمربی تیم به کارش ادامه دهد.

ایزدپناه اذعان داشت: باید به خواسته های به حق سرمربی تیم احترام گذاشت تا تیم در آرامش کامل و با قدرت وارد رقابتها شود و از حاشیه رفتن ها پرهیز کنیم.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: در بحث عقد قرادادها و با توجه به سقف تعیین شده هزینه قراردادها توسط هیات مدیره عمل کرده ایم و در این راه آقای ویسی بیشترین تاثیر داشته است که همین امر نشان دلسوزی این سرمربی است.

وی اشاره کرد:ویسی با عشق و علاقه سکان هدایت تیم را بر عهده گرفته و قبل از بازی با ذوب آهن به بازیکنان تاکید کرد که در یکی از پرطرفدارترین تیمهای ایران مشغول فعالیت هستند و قدر این تیم و هواداران را بدانید.

7655