بازیکن سابق استقلال در تیررس پرسپولیس

بازیکن سابق استقلال در تیررس پرسپولیس

وبسایت رسمی فوتبالی - باشگاه پرسپولیس به توافقات اولیه با دو بازیکن کامرونی رسیده است اما تکلیف نهایی آنها در اردوی ترکیه مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، کادر فنی جدید پرسپولیس تصمیم دارد این تیم را با خریدهای خارجی تقویت کند تا آنها مشکل کمبود بازیکن در خط حمله خود را برطرف کنند. از قرار معلوم گابریل کالدرون و دستیاران وی در پرسپولیس، فیلم بازی هشت بازیکن را دیده اند که در بین آنها سه نفر را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده تا مذاکره با آنها در دستور کار قرار بگیرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز باب مذاکره با دو بازیکن کامرونی و یک هافبک اروپایی را آغاز کرده اند. سرخپوشان پایتخت توافقات اولیه را با کوئیکه و نینگا انجام داده‌اند تا آنها در اردوی ترکیه به جمع شاگردان گابریل کالدرون بپیوندند.

کوئیکه سابقه بازی در استقلال تهران و استیل آذین را دارد. او که فصل گذشته با ریزه اسپور ترکیه قرارداد داشت به دلیل فسخ قراردادش از سوی مسئولان تیم ترکیه‌ای یک بازی هم انجام نداد و خانه نشین بود. این بازیکن سابقه حضور در اسپارتاپراگ چک و انرژی کوتبوس آلمان را دارد.

در صورت تأیید پزشکی بازیکن پیشین استقلال تهران قرارداد وی با مبلغی نزدیک به ۲۵۰ هزار یورو با پرسپولیس عقد خواهد شد.

همچنین دیگر بازیکن مورد نظر کامرونی پرسپولیس که توانایی بازی به عنوان هافبک تهاجمی را دارد توافقات نهایی را با مسشئولان پرسپولیس داشته و در صورت عقد قرارداد نهایی با این تیم به ترکیه می‌رود تا در اردوی پیش فصل سرخپوشان حضور پیدا کند.

1984