دیبالا: نشان دادم که می توانم کنار مسی بازی کنم

دیبالا: نشان دادم که می توانم کنار مسی بازی کنم

سایت رسمی فوتبالی- پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس در بازی رده بندی کوپا آمه ریکا عملکرد فوق العاده ای داشت و نقش پررنگی در برد تیم ملی کشورش مقابل شیلی ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، دیبالا با نمایشی خیره کننده یکی از گلهای تیمش دربازی رده بندی را به ثمر رساند. حالا دیبالا در گفتگو با روزنامه اوله آرژانتین گفته:« فکر می کنم نشان دادم که می توانم کنار مسی بازی کنم. فقط بحث شناخت بیشتر و رسیدن به هماهنگی مطرح بود. باید هردویمان درمی یافتیم که دیگری کجاست و چطور در زمین حرکت می کند.»

دیبالای 25 ساله با اشاره به عملکرد ضعیف داوران در رقابتهای کوپا آمه ریکا گفت:« ما شروع بدی داشتیم و مجبور شدیم سختی هایی را پشت سربگذاریم. بعد از آن تدریجا بهتر شدیم و شایستگی ما به مراتب بیشتر از کسب مقام سومی بود. اما به خاطر شرایطی که رخ داد و همه شاهدش بودند، ما کارمان را در جایگاه سوم این تورنمنت به پایان بردیم. نمی دانم آیا تلاشها برای برد یک تیم در بازی کافی بود یا نه ولی در آینده خواهیم فهمید. اما تردیدهای زیادی باقی است و این خیلی زشت است.»

دیبالا در بخش پایانی صحبتهایش به ارتباط خوبی که در زمین بازی با مسی و آگوئرو برقرار کرده بود اشاره کرد و گفت:« ارتباط خوبی در بازی ایجاد کردیم. در بازی با شیلی، هم با مسی و هم با آگوئرو خوب هماهنگ بودیم. قبل از بازی، درمورد حرکتهایمان در زمین با هم صحبت کرده بودیم و قرار بود یک نفر جلوتر بایستد و یک نفر دیگر به دنبال توپ برود. اوضاع را خوب پیش بردیم. من از عملکردمان راضی بودم.»

6363