رسمی / پسر زیدان به صورت قرضی به راسینگ سانتاندر پیوست

رسمی / پسر زیدان به صورت قرضی به راسینگ سانتاندر پیوست

سایت رسمی فوتبالی- لوکا زیدان پسر زین الدین زیدان به صورت قرضی به راسینگ سانتاندر منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، لوکا زیدان ظهر امروز در دفتر باشگاه راسینگ سانتاندر حضور یافت و مورد استقبال مدیر ورزشی باشگاه قرار گرفت. لوکا زیدان 21 ساله به صورت قرضی و برای یک فصل از رئال مادرید به این تیم منتقل شده است.

بدین ترتیب پسر سرمربی رئال مادرید کارنامه ورزشی اش را در لیگ 1، 2، 3 اسپانیا ادامه خواهد داد. او در چهار فصل اخیر در لیگ دسته دوم بی و در رئال مادرید کاستیا حضور داشت. در طول این مدت او بارها با تیم اصلی رئال تمرین کرده بود و در چند بازی رسمی هم برای مادریدی ها به میدان رفته بود. 

در هفته های اخیر مدیران باشگاه رئال مادرید به این جمع بندی رسیده بودند که بهترین راهکار برای آینده فوتبالی لوکا زیدان این است که او را به تیم دیگری واگذار کنند تا بتواند دقایق بیشتری در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. این پیشنهادمورد پذیرش زین الدین زیدان و پسرش قرار گرفت و درنتیجه او برای کسب تجربه بیشتر به راسینگ منتقل شد تا بتواند در سالهای آتی با بازگشت به رئال مادرید یکی از دروازه بانان موفق این تیم باشد.

در حال حاضر و طبق اعلام زیدان، تیبو کورتوا دروازه بان اصلی رئال مادرید است. کیلور ناواس تصمیم به ترک رئال گرفته ولی رئالی ها تمایل چندانی به فروش او ندارند و او هم پیشنهاد جذابی را دریافت نکرده (ناواس خواهان دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی است ودستمزد فعلی اش در رئال 5 میلیون یورو است) وبه همین خاطر به نظر می رسد که او در تیم مادریدی ماندگار شود. در صورت ماندن ناواس در رئال، مدیران این باشگاه احتمالا لونین دروازه بان اوکراینی تیم را به صورت قرضی به تیم دیگری خواهند فرستاد.

لازم به ذکر است که زین الدین زیدان از طرفداران کیلور ناواس است و از ماندن او در تیمش خوشحال خواهد شد. زیدان هرگز از ناواس نخواسته که رئال را ترک کند و تمایل زیادی دارد تا او در برنابئو بماند.

6363