آلوز: اگر دو دقیقه توپ به مسی نرسد، از جریان بازی خارج می شود

آلوز: اگر دو دقیقه توپ به مسی نرسد، از جریان بازی خارج می شود

سایت رسمی فوتبالی- دنی آلوز مدافع باتجربه تیم ملی برزیل در گفتگو با گلوبوسپورته به یادآوری دوران حضورش در بارسلونا وبازی زیر نظر پپ گواردیولا پرداخته است. او دراین گفتگو اعلام کرده که یکی از تصمیمات گواردیولا را اصلاح کرده و با پپ بر سر این اشتباه بحث و گفتگو کرده است.

آلوز دراین رابطه گفت:« من معمولا عادت داشتم که پاسها را از جناحین زمین ارسال کنم تا اینکه بخواهم از میانه میدان پاس بدهم. گواردیولا چنین مدل پاس دادنی را نمی پسندید و می خواست که ما پاسها را از کناره میدان به مرکز میدان بفرستیم واز میانه زمین به کنار زمین پاس بدهیم.من با این مدل پاس دادن خیلی خوب با مسی ارتباط می گرفتم. گواردیولا چیز دیگری از من می خواست و من با اوصحبت کردم و به پپ گفتم:"نه آقا. ببخشید ولی مسی وقتی دو دقیقه توپ نداشته باشد، از جریان بازی خارج می شود. اگر مسی از جریان بازی خارج شود، چطور می خواهیم سرنوشت بازی را رقم بزنیم." و در نهایت گواردیولا به من گفت:"بله حق با توست"»

 این مدافع برزیلی 36 ساله نمایش خیره کننده ای در کوپا آمه ریکا داشت و علاوه بر قهرمانی با تیم ملی برزیل در این تورنمنت، عنوان بهترین بازیکن کوپا آمه ریکا را هم مال خود کرد.

 6363