پسر دوم زیدان در راه لیگ دسته دو اسپانیا

پسر دوم زیدان در راه لیگ دسته دو اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی - لوکا زیدان پسر دوم سرمربی رئال مادرید در یک قدمی پیوستن به تیم راسینگ سانتاندر در لیگ دسته دو قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، لوکا که از بچگی در آکادمی رئال مادرید رشد کرده در پست دروازه بان بازی می کند. این بازیکن تا کنون فقط دو بازی در تیم بزرگسالان رئال مادرید داشته و حالا در سن 21 سالگی تصمیم گرفته برای ادامه پیشرفت در دوران فوتبالش برای یک فصل به صورت قرضی به راسینگ سانتاندر ملحق شود.

لوکا زیدان امروز به همراه وکیلش وارد دفتر باشگاه راسینگ شد و بدین ترتیب در تور پیش فصل رئال مادرید در کانادا حضور نخواهد داشت. این دروازه بان برای حضور در ترکیب راسینگ باید با ایوان کرسپو دروازه بان فیکس و کاپیتان این تیم رقابت کند.

لوکا برای اولین بار در دوران فوتبالش از شهر مادرید خارج می شود و به نظر می رسد که چالش مهمی پیش رویش خواهد بود. در حال حاضر کیلور ناواس، تیبو کورتوا و آندری لونین سه دروازه بان رئال مادرید هستند که از این سه هم یک نفر فصل آینده در رئال نخواهد بود. زیدان به دروازه بان کاستاریکایی گفته که روی او حساب نمی کند اما اگر کیلور ماندنی شود به نظر می رسد که احتمال جدایی لونین، دروازه بان اوکراینی زیاد است. لونین در جام جهانی زیر 20 سال عنوان بهترین گلر مسابقات را از آن خود کرده بود.