عکس / درگیری پوگبا و لینگارد در اولین روز تور پیش فصل

عکس / درگیری پوگبا و لینگارد در اولین روز تور پیش فصل

سایت رسمی فوتبالی - پل پوگبا همچنان در مرکز توجه ها قرار دارد خصوصا که روز گذشته با ژسه لینگارد، هم تیمی خود، در اولین روز تور پیش فصل درگیر شد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ روز گذشته برای اولین بخش از تور پیش فصل خود به پرث استرالیا رفتند و به نظر می رسد که پوگبا و لینگارد در جریان پیاده روی تیمی با یکدیگر دچار مشکل شدند. در ویدیویی که در صفحه رسمی توییتر باشگاه منچستریونایتد منتشر شده است، این بازیکن در کنار یکدیگر در حال قدم زدن هستند اما لینگارد با پوگبا بحث می کند و سپس دستش را در هوا با حالتی خصمانه به سمت او تکان می دهد. بازیکن فرانسوی با ناراحتی به سمت او می رود اما پیش از آن ویکتور لیندلوف، مدافع یونایتد، دستش را دور دستان پوگبا حلقه کرده و شرایط را از بحرانی شدن نجات می دهد. بازیکنان اوله گونار سولشر پس از پرواز 19 ساعته به استرالیا در حال استراحت و قدم زدن بودند که این اتفاقات رخ داد. 

هواداران به سرعت به این قسمت از ویدیوی منتشر شده واکنش نشان دادند و به رفتار پل پوگبا که بارها اعلام کرده بود خواهان جدایی از اولدترافورد در فصل آینده است، اعتراض کردند. آینده این بازیکن هنوز مشخص نیست و انتظار می رود که سرمربی یونایتد در جریان اردوی این تیم در استرالیا مذاکراتی را با این بازیکن درباره ادامه حضورش در این تیم انجام دهد. 

1070