پویول: اگر گریزمان به بارسا بیاید، هواداران با او آشتی می کنند

پویول: اگر گریزمان به بارسا بیاید، هواداران با او آشتی می کنند

سایت رسمی فوتبالی- کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا روز دوشنبه در تورنمنتی خیریه شرکت کرد. به همین بهانه او گفتگوی مفصلی با خبرنگاران انجام داد و درمورد مسائل مرتبط با باشگاه بارسلونا به اظهارنظر پرداخت.

این گزیده ای از صحبتهای پویول است:

*دی یونگ: بارسلونا همین حالاتیم خوبی دارد و دی یونگ هم خرید خیلی خوبی است. او مهارتهای زیادی دارد و مطمئنا کارهای زیادی برای بارسا انجام خواهد داد.

*نیمار: تمام نامهایی که با باشگاه بارسلونا مرتبط هستند، بازیکنان بزرگی هستند و همانطور که گفتم بارسا همین الان هم تیم خیلی خوبی دارد. کادر ورزشی باشگاه باید همراه با سرمربی درمورد خریدها تصمیم گیری کند. در دو سال اخیر، نیمار در بازه های مهم فصل مصدوم شده. البته او هنوز حرفهای زیادی برای گفتن در دنیای فوتبال دارد

*سوتهای انتقادی هواداران بارسا برای گریزمان در فصل گذشته: قبل از هرچیز باید منتظر باشیم که گریزمان به بارسا بیاید و اگر آمد، هواداران با او مثل سایر بازیکنان تیم رفتار خواهند کرد. ولی قبل از هرچیز او باید به بارسا بیاید

*واکنش اخیر اتلتیکومادرید: اینها مسائلی عادی در دنیای فوتبال هستند. وقتی بازیکنی را می خواهی، با مدیران آن باشگاه صحبت می کنی. هنوز زمان زیادی تا پایان بازار تابستانی مانده و باید منتظر بود.

*رقابت میان مهاجمان تیم: بازیکنان بزرگ همیشه با هم تطبیق پیدا می کنند ولی باید تعادل را درتیم برقرار کرد. فصلی طولانی پیش روست و مصدومیتها به سراغ بازیکنان خواهد آمد وتیم درتورنمنتهای مختلفی حضور خواهد داشت. هرچه بازیکنان بیشتری داشته باشی، راحت تر می توانی به نتایج مطلوب برسی

*جدایی نیمار از بارسا: این لحظات همواره وجود دارند. ما باید از نیمار بپرسیم که چرا از بارسا رفت. باید شرایط فعلی را آنالیز کرد و نه گذشته را. اگر یک بازیکن در بازار است، نمی توان همیشه به گذشته اش نگاه کرد.

*بخشیدن نیمار در صورت بازگشت به بارسا: زمانی که بازیکنان تصمیمی می گیرند، به این خاطر است که به دنبال بهترین ها هستند. گاهی وقتها اوضاع برایشان خوب پیش می رود و گاهی هم نه. مطمئنم که زمانی که نیمار این تصمیم را گرفت، مطمئن بود که اوضاع به کامش پیش می رود

*د لیخت: یک بحث این است که بارسا قصد خرید بازیکنان را دارد ولی همیشه خواسته بازیکنان هم مهم است. د لیخت مهارتهای زیادی دارد و بازیکن آینده داری است و به دنبال بهترین ها برای خودش خواهد بود.

*دمبله : او یکی از با مهارت ترین بازیکنان در سطح بین المللی است. اگر دمبله روی فوتبالش تمرکز کند و مصدومیتها به او امان بدهند، می تواند تفاوتها را رقم بزند. او یک هفته زودتر از سایر بازیکنان تمریناتش را آغاز کرده و این یعنی دمبله می خواهد بهتر شود.

*بازگشت والدس به بارسلونا: اگر والدس برگردد من خیلی خوشحال خواهم شد، چون او دوستم است و اینجا خانه اوست. من هم خیالم از پروژه های کاری ام راحت است. سالهای قبل مدیران بارسا با من تماس می گرفتند تا با تیم همکاری کنم ولی راستش من دوست ندارم سرمربی شوم و تمرکزم را روی مدیریت ورزشی گذاشته ام

*مسی و کوپا آمه ریکا: بازیکنان باید احساساتشان را مدیریت کنند. باید سعی کنی تا خونسردی ات را حفظ کنی. من صحنه منجر به اخراج مسی را دیدم. او واقعا کاری نکرد و ساکن ایستاده بود.

*بازگشت احتمالی آلوز به بارسلونا: من آلوز را کاملا می شناسم.او یک بازیکن حرفه ای و بزرگ و یکی از بهترین مدافعان دنیاست. او یکی از گزینه هایی است که مدیران باشگاه باید درموردش بحث و بررسی کنند.

6363