رسمی/ خرید 50 میلیون یورویی لسترسیتی از موناکو

رسمی/ خرید 50 میلیون یورویی لسترسیتی از موناکو

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه لستر سیتی اعلام کرد که یوری تیلمانس را با قراردادی 50 میلیون یورویی و به مدت 4 سال به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 22 ساله فصل گذشته با قراردادی قرضی و شش ماهه در لستر بازی می کرد و حالا مدیران این باشگاه او را به صورت دائمی به تیمشان منتقل کردند.

تیلمانس فصل گذشته در 13 بازی، سه گل برای لستر زد و 4 پاس گل داده بود. این ستاره ملی پوش بلژیکی سومین خرید لستر در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. آنها تا پیش از این آیوزه پرز و جیمز جاستین را نیز خریداری کرده بودند.

تیلمانس در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه لستر سیتی اعلام کرد که از نهایی شدن انتقالش به این باشگاه انگلیسی بسیار خوشحال است:« واقعاخوشحالم که با لسترسیتی قرارداد بستم. فصل گذشته که به صورت قرضی به این تیم منتقل شده بودم، تمام بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم رفتار فوق العاده ای با من داشتند و در نتیجه الان خوشحالم که بازیکن لسترسیتی هستم. من معتقدم که با مهارتی که در تیممان داریم می توانیم به موفقیتهای خاصی دست بیابیم و نقش داشتن دراین روند برای هر بازیکنی عالی است. بی صبرانه منتظرم تا فصل شروع شود وتمام توانم را برای کمک به هم تیمی هایم به کار بگیرم.»

این بازیکن بلژیکی 23 بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده و اولین بازی ملی اش را در سال 2016 انجام داده بود. او یکی از اعضای کاروان بلژیک در جام جهانی 2018 بود که این تورنمنت را با کسب مقام سومی به پایان بردند. تیلمانس محصول آکادمی آندرلخت است و حالا به اردوی لسترسیتی در خاک فرانسه ملحق خواهد شد تا خود را برای فصل 20-2019 لیگ برتر آماده کند.

 

 6363