تنها تیمی که می تواند کلوپ را از چنگ لیورپول دربیاورد

تنها تیمی که می تواند کلوپ را از چنگ لیورپول دربیاورد

سایت رسمی فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی دنیای فوتبال در سالهای اخیر موفق شده تا بار دیگر لیورپول را به روزهای اوجش بازگرداند. در شرایط فعلی احتمال جدایی کلوپ از لیورپول کم است؛ چرا که او تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا کلوپ را برای تمدید قراردادش با این تیم متقاعد کنند.

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، حالا کلوپ بیش ازهر زمانی در بین لیورپولی ها محبوب است. حالا مارک کشیک، مدیربرنامه های کلوپ در گفتگو با ولت در مورد آینده او دراین باشگاه انگلیسی صحبت کرده و یادآوری کرده که تنها پیشنهاد هدایت یک تیم است که می تواند کلوپ را از لیورپولی ها جدا کند. او در صحبتهایی گفته که تنها در صورتی که کلوپ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی آلمان دریافت کند، حسابی وسوسه خواهدشد و به فکر جدایی از لیورپول خواهد افتاد.

مدیربرنامه های کلوپ دراین رابطه گفته:« در ماه های اخیر صحبتهای زیادی از ابراز تمایل باشگاه های مختلف اروپایی، از بایرن مونیخ گرفته تا رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن کلوپ مطرح شده. اما کلوپ به هیچ کدام از این تیمها تعلق خاطر ندارد. یورگن یک بار گفت که تنها در صورتی که یواخیم لو از تیم ملی آلمان جدا شود، هدایت ژرمنها برای او یک گزینه جذاب خواهد بود.»

طبق گفته او، این گزینه در حال حاضر اصلا مطرح نیست:« یورگن در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات نیست. درهرصورت بعید است که تیمی بتوانداو را به خدمت بگیرد. او باعث شده تا ارزش رختکن لیورپول از 900 میلیون پوند به 2800 میلیون پوند افزایش پیدا کند.»

 6363