آلوز: از پیشنهادات استقبال می کنم؛ حتی پیشنهاد کاری روزنامه مارکا!

آلوز: از پیشنهادات استقبال می کنم؛ حتی پیشنهاد کاری روزنامه مارکا!

سایت رسمی فوتبالی- دنی آلوز مدافع باتجربه تیم ملی برزیل بعد از قهرمانی تیمش در رقابتهای کوپا آمه ریکا با خبرنگار روزنامه مارکابه گفتگو پرداخت. او در ابتدای کوپا آمه ریکا به خبرنگار مارکا قول داده بود که در صورتی که سلسائو قهرمان این تورنمنت شود، با این روزنامه مصاحبه خواهد کرد و حالا به قولش عمل کرد.

به گزارش فوتبالی، آلوز در سن 36 سالگی با تیم ملی برزیل قهرمان کوپا آمه ریکا شدو چهلمین جام کارنامه ورزشی اش را فتح کرد. این اولین جام او به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل بود. آلوز در این رابطه گفت:« من تا قبل از این هم پرافتخارترین بازیکن دنیای فوتبال بودم و حالا با این جام، یک جام به جامهایم اضافه شده. واقعا خوشحال و راضی هستم. سال خیلی خیلی خیلی بدی را پشت سرگذاشته بودم و مجبور شده بودم تا شرایط بدی را سپری کنم. ولی وقتی مقاومت کنی و به حرفه ات احترام بگذاری، در نهایت به اهدافت می رسی و از این بابت خیلی خیلی خوشحالم.»

روز 30 ژوئن قرارداد آلوز با پاری سن ژرمن به پایان رسید و او تصمیم گرفت تا این قرارداد را تمدید نکندو درحال حاضر تیم ندارد. او که عملکرد فوق العاده ای در کوپا آمه ریکا داشت، به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت برگزیده شد و حالا منتظر آن است تا پیشنهادات باشگاه های مختلف را دریافت کرده و آنها را بررسی کند. آلوز دراین رابطه گفت:« تخصص من فوتبال بازی کردن است. من چیزی به جز فوتبال بازی کردن بلد نیستم. به کارم اعتماد دارم و کاملا مراقب زندگی و حرفه ام هستم. زمانی که همه چیز داشته باشی و از اتفاقات نترسی، همه اتفاقات خوب برایت رخ خواهند داد.»

این مدافع برزیلی در ادامه به شوخی درمورد آینده اش صحبت کرد و گفت:« حالا کوپا آمه ریکا تمام شده و من حتی دیگر تیم ملی هم ندارم؛ چه برسد به تیم باشگاهی. الان کاملا بیکارم. باید ببینیم که کسی پیدا می شود که کاری به من بدهد؟ از همه پیشنهادات استقبال می کنم. حتی اگر روزنامه مارکا هم به من پیشنهاد همکاری بدهد، به آنها نه نخواهم گفت.»

6363