روایت مشاور دنیزلی از جدایی‌اش از تراکتورسازی و ماجرای کنعانی‌زادگان

روایت مشاور دنیزلی از جدایی‌اش از تراکتورسازی و ماجرای کنعانی‌زادگان

وب سایت رسمی فوتبالی- مشاور سرمربی ترکیه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی توضیحاتی درباره جدایی‌اش از این تیم و اتفاقات رخ داده، ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، ناصر صادقی از روز اول کار مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتورسازی به عنوان همکار و مشاور این مربی همراهش بود اما پس از چند روز به طور غیرمنتظره پایان همکاری‌اش با این تیم را اعلام کرد. او آن روز مشکلات خانوادگی را دلیل این موضوع اعلام کرد اما مسائل دیگری باعث این اتفاق شده است.

صادقی در این باره گفت: من در تیم گالاتاسرای شاگرد آقای دنیزلی بودم و از زمان رفاقت ما تا امروز 35 سال می‌گذرد. ما خیلی خوب همدیگر را می‌شناسیم و به خصوصیات اخلاقی یکدیگر هم آشنا هستیم. زمانی که دنیزلی سرمربی پاس بود من 4 هفته پایانی کنارش نبودم و مشکلاتی برایش به وجود آمد و همین اتفاق هم در هفته آخر کاری‌اش با پرسپولیس رخ داد.

وی ادامه داد: پیش‌تر گفتم به دلیل مسائل خانوادگی جدا شدم تا حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشود اما وقتی دوستانم از تبریز اصرار دارند که دلیل جدایی‌ام را بدانند من هم به احترام آنها باید حرف‌هایم را بزنم. من چهار روز آن جا بودم و وقتی آقای دنیزلی تمرین را برای چند روز تعطیل کرد باشگاه برای من بلیت هواپیمایی آتا و کارت پرواز گرفت. تاکید می‌کنم که کارت پرواز را هم خودشان گرفتند. داخل هواپیما حسین کنعانی‌زادگان در ردیف صندلی‌های من نشسته بود. این بازیکن زمانی که در تیم جوانان پرسپولیس بود با اجازه دنیزلی در تمرینات بزرگسالان هم شرکت می‌کرد. آن جا گفت که دوست دارد دوباره با دنیزلی کار کند که من هم گفتم دنیزلی هم تو را می‌خواهد. هیچ بحث مالی بین ما رخ نداد اما در باشگاه شایعه کردند که ما در این باره حرف زدیم. کنعانی‌زادگان خودش می‌تواند شهادت دهد.

وی گفت: سال‌ها است در این فوتبال کار می‌کنم و اگر یک مربی یا بازیکن چنین ادعایی درباره من کند برای همیشه قید فوتبال را می‌زنم اما برای باشگاه تراکتورسازی متاسفم که قبل از صحبت با من به شایعات توجه کرد. آنها بعد از اینکه لیگ شروع شود متوجه خواهند شد که بودن و نبودن من کنار دنیزلی چقدر برایشان تاثیرگذار خواهد بود. هواداران بدانند که در آن چهار روزی که مهمانشان بودم خیلی‌ها سعی می‌کردند بازیکن بیاورند اما چون برای من موفقیت دنیزلی مهم بود او را به طور کامل در جریان قرار می‌دادم و شاید همین هم باعث شد برایم شایعه بسازند.

7655