وقتی حتی گری مدل هم از مسی دفاع کرد!

وقتی حتی گری مدل هم از مسی دفاع کرد!

سایت رسمی فوتبالی- گری مدل کاپیتان تیم ملی شیلی که در دیدار رده بندی کوپا آمه ریکا با مسی درگیر شد و همین درگیری منجر به اخراج هردوی آنها از زمین مسابقه شد، حالا در صحبت هایی به دفاع از لیونل مسی پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، مدل از عملکرد داور مسابقه که او و مسی را با کارت قرمز خراج کرد انتقاد کرده و درعین حال اعلام کرده که در جریان این دوره از رقابتهای کوپا آمه ریکا داوران خیلی به تیم ملی برزیل لطف می کنند.

مدل در صحبتهایی به دفاع از مسی پرداخته و درمورداخراج شدن خودش و مسی از زمین چمن حرف زده و گفته:« اینها اتفاقات فوتبالی هستند. من موافق تمام اتفاقاتی که داور در جریان بازی سوت زد نیستم. اینها مسائل فوتبال هستند و داخل زمین چمن هم باقی می مانند ولی داور به بدترین نحو ممکن شرایط را مدیریت کرد. برخورد من و مسی فقط یک کارت زرد داشت و با یک کارت زرد همه چیز تمام می شد. خطایی رخ نداده بود. داور اشتباه کرد و به اشتباه هردوی مارا اخراج کرد.»

مدل در ادامه گفتگویش با خبرنگاران در ورزشگاه کورینتیانس گفت:« در لحظه برخورد فکر می کردم که داور حتی به ما کارت زرد هم نشان نخواهد داد. ما چند بار با سینه همدیگر را هل دادیم و همین.کارت زرد کافی بود. این دقیقااز لحظاتی بود که حسابی در جو بازی قرار می گیری؛ صحنه هایی پرهیجان..ولی داور مسابقه عملکرد خیلی بدی داشت.»

مدل همچنین درمورد دیگر کارتهایی که داور در جریان این بازی به بازیکنان نشان داد و از نظر او ناعادلانه بود صحبت کرد و گفت:« به نظرم داور با بی عدالتی در برخی صحنه ها کارت زرد را از جیبش خارج می کرد. او به آرژآنتینی ها اجازه می داد تا خطا کنند و همین باعث شد تا ما از جریان بازی خارج شویم.»

کاپیتان شیلی در بخش پایانی صحبتهایش به دفاع از گله گذاری آرژانتینی ها پرداخت و گفت:« فکرمی کنم آرژآنتین مقابل برزیل لطمه زیادی خورد. کاملا ناعادلانه بود. برزیل می بایست ازگردونه رقابتها کنار می رفت و به نظرم این اصلا عادلانه نبود. من واقعا تیم ملی آرژانتین راتحسین می کنم. آنها همیشه افتخارات زیادی کسب کرده اند ؛ الان بازیهای ما برابرتر از همیشه شده است؛ چون ما دو تیم ملی خیلی بزرگ هستیم.»

مدل در بخش پایانی صحبتهایش درمورد غیبت مسی در مراسم توزیع جوایز و مدالها گفت:« نمی دانم که چه در ذهن مسی می گذشت ولی اواین حق را دارد و طبیعی است که بعد از آنچه در بازی با برزیل رخ داده بود عصبانی باشد.»

6363