ریکانی: به جدایی از صنعت نفت فکر نمی‌کردم/ امیدوارم بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم

ریکانی: به جدایی از صنعت نفت فکر نمی‌کردم/ امیدوارم بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم

وب سایت رسمی فوتبالی- طالب ریکانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما برای فصل جدید تغییرات کمی داشته است و امیدوارم بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، طالب ریکانی، با اشاره به ادامه همکاری‌اش با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: من فصل خوبی را در تیم صنعت نفت پشت سر گذاشتم و به جدایی از این تیم فکر نمی‌کردم. دوست داشتم بمانم و در نهایت هم چنین تصمیمی را گرفتم. امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم. هدف همه ما این است که هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد حضور دراگان اسکوچیچ در صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: ما فصل خوبی را با پائولو سرجیو پشت سر گذاشتیم، ولی در پایان فصل این مربی از جمع ما جدا شد. باشگاه هم به دنبال جدایی سرجیو با اسکوچیچ به توافق رسید. خوشبختانه این مربی با شرایط فوتبال ایران آشناست و این موضوع می‌تواند فاکتور مثبتی برای صنعت نفت باشد. امیدوارم که با اسکوچیچ حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: بر خلاف فصل گذشته، تیم ما برای فصل جدید کمترین تغییر را داشته و اکثر بازیکنان حفظ شده‌اند. مطمئناً این موضوع می‌تواند به سود تیم ما تمام شود. در فصل جدید باز هم به حمایت هواداران متعصب صنعت نفت چشم داریم و امیدواریم با نتایج خوبی که می‌گیریم آنها را خوشحال کنیم.

4344